Nëse keni krijuar një biznes dhe keni arritur ta ngrini atë dhe tani po arrini një fitim të vogël – urime! Shumica e startupeve as nuk arrijnë kaq larg. Por kjo nuk do të thotë se ka kohë për të pushuar. Nëse nuk po mendoni vazhdimisht për mënyrat për të çuar përpara biznesin tuaj, kompanitë e tjera do të vijnë shpejt për të mbushur hapësirën që duhet të plotësoni. Pra, nëse keni arritur shitje të qëndrueshme, por nuk keni parë ndonjë rritje reale për një kohë të konsiderueshme, duhet të merrni parasysh strategji të reja.
Marketingu online
Ju nuk do të jeni në gjendje të zgjeroni biznesin tuaj në ndonjë mënyrë kuptimplote nëse nuk keni ndonjë plan marketingu në internet. Ky është realiteti në botën e sotme të biznesit. Ju mund të keni tashmë një faqe interneti, por a është mjaftueshëm për ju? A është projektuar në mënyrë profesionale dhe a i lejon klientët të bëjnë blerje pa zhurmë?
Kjo është koha për të filluar të përdorni mediat sociale për të ndihmuar në promovimin e biznesit tuaj. Shumë kompani kanë frikë ta bëjnë këtë sepse duhet të mësojnë se si ta bëjnë këtë. Në këtë rast, gjëja më e mirë për të bërë është të gjeni një konsulent të mirë marketingu në internet për t’ju ndihmuar të filloni. Padyshim që do të vini re ndryshimin në biznesin tuaj.
Merrni pjesë në shfaqjet tregtare
Nëse merrni pjesë rregullisht në shfaqje tregtare, do të mbani një rrjedhë të qëndrueshme të kontakteve të reja të biznesit për të lehtësuar zgjerimin. Është gjithashtu një mënyrë e shkëlqyer për të mbajtur gishtin në pulsin, për të identifikuar tendencat e fundit të tregut dhe për të krijuar interes për produkte të reja. Por nëse do ta bëni këtë, duhet ta bëni siç duhet duke investuar në disa materiale ekspozuese me pamje profesionale për stendën tuaj, si stendat e ekspozitës, tabelat e njoftimeve, fletëpalosjet dhe dhuratat falas. Stendat tuaja të ekspozitës duhet të dizajnohen në mënyrë profesionale për të paraqitur një imazh të fortë të markës.
Zgjeroni gamën tuaj
Ndoshta kompania juaj duhet të rritet sepse ju e keni ezauruar tregun tuaj ekzistues, ose klientët po lodhen nga gama juaj aktuale. Në këtë pikë, është një ide e mirë të mendoni për diversifikimin. Ju mund ta bëni këtë duke shtuar në një gamë ekzistuese, duke zhvilluar një gamë plotësuese apo edhe duke u degëzuar në një sektor krejtësisht të ri. Gjithashtu, nëse aktualisht shisni vetëm produkte, merrni parasysh ofrimin e shërbimeve shtesë për t’u ekzekutuar krahas kësaj.
Rritja e shtrirjes së tregut
A keni menduar të krijoni degë të reja prodhimi ose shitjesh më larg ose të përdorni aktivitetet tuaja në internet për të arritur tregje të reja shitjesh? Nëse mund të bëni një investim të tillë në këtë fazë, është një nga hapat më logjikë për ta çuar biznesin tuaj në një nivel tjetër. Pasi të keni sukses në një zonë të re, mund ta përdorni këtë model zgjerimi dhe ta lëvizni edhe më tej.
Kush e di? Ju madje mund të bëheni një lojtar global nëse planifikoni me kujdes strategjinë tuaj dhe qëndroni përpara tendencave të tregut. Mos harroni se nëse po zgjeroheni jashtë vendit, ndoshta do t’ju duhet të gjeni shpërndarës dhe furnitorë të huaj, prandaj sigurohuni që ata që zgjidhni të jenë të besueshëm dhe shumë të rekomanduar.
Mbani promovime
Nëse nuk keni mundësi të zgjeroheni ende, një promovim në dyqan është ende një nga mënyrat më efektive për të nxitur biznesin tuaj. Kjo mund të bazohet në çdo gjë që ju pëlqen: mund ta përdorni për të shfaqur një produkt të ri duke ofruar çmime speciale në ditën e eventit. Ju gjithashtu mund të shfrytëzoni rastin për të festuar një përvjetor dhe për të falënderuar publikisht klientët tuaj besnikë për mbështetjen e tyre.
Çfarëdo që të bëni, ia vlen ta organizoni këtë fushatë siç duhet, në mënyrë që dita të jetë e suksesshme: reklamoni në mediat lokale dhe shpërndani fletushka nëpër qytet. Gjithashtu, inkurajoni ndjekësit tuaj në Facebook dhe Twitter të ndajnë lajmet e eventeve.
Kombinoni pikat e forta
Ka forcë në numra, siç e di kushdo. Prandaj, një blerje ose aleancë strategjike me një kompani tjetër do t’ju ndihmojë të arrini ose tejkaloni objektivat tuaja të rritjes. Bëni disa kërkime për të zbuluar mundësitë: në mënyrë ideale, do të dëshironit të krijoni një aleancë reciproke të dobishme me një kompani, aktivitetet e së cilës plotësojnë tuajat.
Biznesi juaj nuk do të rritet vetë; ka nevojë për kontributin tuaj krijues për ta çuar atë në nivelin tjetër. Ndiqni këto këshilla për të qëndruar në rrugën e qëndrueshme të rritjes që ju nevojitet për të qëndruar konkurrues.
Burimi: Entrepreneur