Bota e modës po kalon në realitetin virtual.
Dizajnerët duke përfshirë Tommy Hilfiger, Philipp Plein dhe markën e parë digjitale Auroboros do të shfaqen në Javën e Modës Metaverse, e cila fillon sot dhe zgjat deri më 27 mars. Platforma e realitetit virtual Decentraland do të mbajë ngjarjen e cila po faturohet si “një event historik në industrinë globale të modës.”
Java e Modës Metaverse ka mundësinë të prezantojë markat me klientët e rinj dhe u lejon markave luksoze të zgjerojnë pikat e tyre të hyrjes, thotë Gigi Casimiro, kreu i Javës së Modës Metaverse në Decentraland. Jo të gjithë mund të ulen në rreshtin e parë në Javën e Modës në New York – por kushdo që ka akses WiFi dhe kompjuter mund të përjetojë Javën e Modës Metaverse.
Dhe nuk do t’ju duhet të shkarkoni asnjë aplikacion ose të investoni në një kufje të veçantë për ta parë atë. Decentraland është aktualisht një botë virtuale vetëm për shfletues, kështu që çdokush mund të vizitojë platformën publike “Luxury Fashion District”, e cila është krijuar posaçërisht për eventin virtual. “E gjithë ekzistenca jonë si platformë bazohet në komunitet”, thotë Gigi Casimiro, kreu i Javës së Modës Metaverse në Decentraland. “Pra, është e rëndësishme që çdokush të mund të vijë dhe të shikojë”.
NFT-të dhe produktet digjitale të veshjes do të jenë gjithashtu të disponueshme në tregun e Decentraland. Çmimet dhe produktet e sakta nuk janë publikuar ende, por Casimiro thotë se kostot do të ndryshojnë sipas markës dhe sipas rrallësisë (një NFT nga një shtëpi luksoze e modës e shitur në një botim të vetëm, për shembull, mund të dalë në ankand, ndërsa një me produkte më masive – si shitësi me pakicë me bazë në Los Anxhelos Forever 21, i cili po merr pjesë në këtë event – mund të ofrojë argumente digjitale me kosto më të ulëta, apo edhe falas).
Burimi: Inc