Meta po hap një dyqan online ku përdoruesit e Facebook, Instagram dhe Messenger mund të blejnë veshje digjitale për avatarin e tyre. Markat e para në dyqan janë Prada, Balenciaga dhe Thom Browne, dhe rrobat përfshijnë një veshje motocross, një kapuç me logo dhe kostume.
Në një postim në Facebook, CEO i Meta Mark Zuckerberg tha se së shpejti do të shtohen më shumë marka.
“Mallrat dixhitale do të jenë një mënyrë e rëndësishme për t’u shprehur në metaverse dhe një shtytës i madh i ekonomisë krijuese,” thotë ai.
Shtëpitë luksoze të modës po bashkëpunojnë gjithnjë e më shumë me kompanitë e teknologjisë për të krijuar veshje digjitale të markës. Vitin e kaluar, Fortnite prezantoi lëkurat e Balenciaga në mënyrë që lojtarët të mund të blinin veshje si një kapuç i markës për personazhet e tyre në lojë. Në Roblox, lojtarët mund të vizitojnë Gucci Town, të kompletuar me një kopsht me logon e markës dhe një dyqan virtual.
Meta thotë se dyqani do të hapet “së shpejti”, megjithëse informacioni se si përdoruesit do të hyjnë në dyqan nuk ishte i disponueshëm menjëherë. Shpresojmë se rrobat digjitale do të kushtojnë më pak se ato reale. Në një transmetim të drejtpërdrejtë sot, Eva Chen, drejtoreshë e partneriteteve të modës në Instagram, parashikoi një pamje me një bluzë të prerë, xhinse të ulëta dhe një rrip të bardhë, të veshur në avatarin e Zuckerberg.
“Unë nuk e dija se mund ta kisha arritur ndonjëherë këtë,” tha ai.
Burimi: The Verge