Krijuesit në YouTube mund t’i fitojnë paratë e tyre në disa mënyra, nga sponsorizimet deri te shitja e mallrave. Por të ardhurat nga reklamat e Google janë një pjesë e madhe e të ardhurave të shumë yjeve të YouTube.
Krijuesit e mediave sociale që janë pjesë e Programit të Partnerëve në YouTube mund të fitojnë para nga videot e tyre me reklamat e vendosura në Google.
Për të filluar të fitojnë para direkt nga YouTube, krijuesit duhet të kenë të paktën 1000 abonentë dhe 4000 orë shikimi vitin e kaluar. Pasi të arrijnë atë prag, ata mund të aplikojnë për Programin e Partnerëve të YouTube, i cili i lejon krijuesit të fillojnë të fitojnë para nga kanalet e tyre përmes reklamave, abonimeve dhe anëtarësimeve në kanal.
Gjashtë përdorues të YouTube ndanë normat e tyre të RPM, ose të ardhurat për milje. Krijuesit e YouTube thanë se fituan midis 2 dhe 12 dollarë për 1000 shikime. Kjo konvertohet në pagesa mujore dhe YouTubers me të cilët folëm fituan midis 80 dhe 55,000 dollarë në muaj nga programi.
Këto fitime mund të ndryshojnë sipas muajve për krijuesit. Për shembull, Sarah Lavender, një YouTuber me rreth 100,000 ndjekës, fitoi të ardhura të ndryshme mujore që varionin nga rreth 1,000 dollarë në një muaj vitin e kaluar në mbi 6,000 dollarë. (Ajo i ndau të ardhurat e saj të sakta çdo muaj vitin e kaluar.)
Një tjetër YouTuber, i cili ka mbi 1 milion abonentë, fitoi mbi 50,000 dollarë në një muaj të vetëm.
Por krijuesit e YouTube me shumë më pak ndjekës mund të bëjnë gjithashtu para të mira. Për shembull, influencuesja Nano Jen Lauren fitoi 213 dollarë në nëntor.
Kur bëhet fjalë për një video virale, sa para fiton një krijues i YouTube mund të ndryshojë jashtëzakonisht. Ne folëm me YouTubers të cilët zbuluan se sa kishin fituar në videot me 1 milion shikime dhe përgjigjet e tyre varionin nga rreth 3,400 dollarë deri në 40,000 dollarë, në varësi të llojit të përmbajtjes dhe demografisë së shikuesve.
Në tërësi, Insider ka folur me dhjetëra krijues të YouTube për sa fiton secili prej tyre në muaj, në video me 100,000 ose 1 milion shikime dhe tema të tjera financiare.
Sa para fitojnë YouTubers për 1000 shikime (RPM)
Për çdo 1000 shikime reklamash, reklamuesit paguajnë një tarifë të caktuar në YouTube. YouTube më pas merr 45% dhe krijuesi merr pjesën tjetër.
Disa tema, si financat personale ose kriptomonedha, mund të rrisin normën e reklamave të një krijuesi duke tërhequr një audiencë fitimprurëse.
Sa para fitojnë YouTubers në një video të vetme
Krijuesit në YouTube shpesh nuk e kanë idenë se sa para do të fitojnë nga një video e vetme pasi ta ngarkojnë atë në platformë.
Shumë krijues gjithashtu përpiqen të shmangin sharjet ose muzikën me të drejtë autori në përmbajtjen e tyre, sepse këta faktorë mund të rrisin mundësinë e një videoje për t’u shënuar nga YouTube dhe për t’u fshirë.
Sa para fitojnë YouTubers për 100,000 shikime
Sa para fiton një video e vetme në YouTube me 100,000 shikime nga reklamat e vendosura nga Google, varet nga përmbajtja e videos dhe audienca që shikon.
Shuma e parave që do të fitojë një video varet gjithashtu nga koha e shikimit, kohëzgjatja dhe lloji i videos, ndër faktorë të tjerë.
Sa para fitojnë YouTubers për 1 milion shikime
Megjithëse fitimi i parave nga YouTube varet nga një sërë faktorësh, grumbullimi i 1 milion shikimeve shpesh mund t’i sjellë një krijuesi një ditë të madhe pagese.
Burimi: Insider