Si një ish-gazetar dhe tani udhëheqës i një ekipi ekspertësh 2021 ishte një vit i mbushur me mësime. Titujt botërorë duket se ndryshojnë me shpejtësi rekord dhe, falë mediave sociale, ne kemi akses në një rrjedhë të vazhdueshme përditësimesh dhe opinionesh. Njerëzit janë më të lidhur me botën, markat dhe mesazhet e liderëve të saj se kurrë më parë.
Ndërsa zhytemi më tej në Metaverse, kompanitë dhe udhëheqësit e biznesit që nuk janë të pajisur për të evoluar me shpejtësinë e lajmeve dhe nuk planifikojnë përpara për kohën dhe burimet e nevojshme për të qëndruar në ballë të tendencave të mesazheve do të humbasin terren ndaj konkurrentëve të tyre. Jo vetëm që do të dështojnë të rrisin markat e tyre, por do të përfundojnë duke ndikuar negativisht në linjën e tyre përfundimtare.
Si dikush që punon me kompani të të gjitha madhësive në një gamë të gjerë industrish mbi strategjitë e mediave sociale dhe me pagesë, këtu janë tre keqkuptimet kryesore të mesazheve që kompanitë duhet të lënë pas në 2021.
Planifikoni përmbajtjen muaj më parë
Planifikimi dhe ekzekutimi i një strategjie të fortë të përmbajtjes sociale është një punë që kërkon shumë kohë. Si një mënyrë për të kursyer kohë, shumë kompani bien viktimë e nocionit të rremë se duhet të shkruajnë dhe planifikojnë përmbajtjen muaj përpara. Ndërsa kjo praktikë mund të duket e zgjuar në teori, rezultati përfundimtar është pothuajse gjithmonë negativ.
Një gabim që mund të shmanget që kam parë që markat bëjnë në mënyrë të përsëritur është mos ndalimi dhe largimi nga postimet e paracaktuara gjatë skenarëve të lajmeve të fundit ose periudhave të tragjedisë. Ndërsa pothuajse gjithmonë nuk ka asnjë qëllim të keq, postimi i një mesazhi promovues të planifikuar paraprakisht pesë minuta pas vdekjes së një figure të shquar ose një përditësim në një çështje gjyqësore kritike mund të sjellë katastrofë për reputacionin e një marke.
Të qenit i ndërgjegjshëm dhe i ndjeshëm ndaj botës gjithnjë në zhvillim rreth nesh është çelësi për rritjen e angazhimit të ndjekësve dhe një prani pozitive në internet. Këshilla ime për kompanitë dhe drejtuesit e biznesit është që të planifikojnë strategjitë dhe mesazhet muaj më parë, por të mos planifikojnë postime deri një javë përpara. Personi përgjegjës duhet të jetë gati për ndryshimet e minutës së fundit dhe të shfrytëzojë ose komentojë mundësitë në kohë dhe lajmet në trend. Të jesh një lider i vërtetë i mendimit të industrisë dhe të dallosh si një markë e zgjuar dhe me reputacion në internet do të thotë të jesh i shkathët në çdo kohë. Mentaliteti i planifikimit të përmbajtjes është një gjë e së kaluarës!
Strategjitë e ndara të PR dhe marketingut
Branding në epokën e mediave sociale është një lojë krejtësisht e ndryshme nga ajo që ishte 10 vite më parë. Objektivat tuaja të PR dhe marketingut duhet të harmonizohen në mënyrë që të zhbllokojnë fuqinë e historisë së markës suaj dhe t’ia komunikojnë atë në mënyrë efektive audiencës tuaj të dëshiruar. Për shembull, një pjesë e rendësishme mediatike e fituar që tregon produktin ose shërbimin tuaj duhet të përdoret gjithashtu si një mjet marketingu dhe të promovohet në mënyrë strategjike nëpër kanalet e mediave sociale. Strategjia juaj nuk duhet të jetë e ndryshme për objektivat e mediave të fituara, në pronësi dhe me pagesë. Ata duhet të punojnë së bashku për arritjen dhe ndikimin maksimal.
Mediat sociale nuk janë të rëndësishme për drejtuesit e biznesit
Në rolin tim, kam mundësinë të punoj dhe të bashkëpunoj me shumë drejtues të C-suite, të cilët janë tepër të zgjuar, karizmatikë dhe plot histori të shkëlqyera personale dhe profesionale. Kur hyj në mediat sociale për t’u lidhur me drejtuesit e biznesit pas një takimi, shpesh tronditem nga fakti se sa shumë CEO dhe drejtues nuk i japin përparësi pranisë së tyre në internet.
Vendasit digjitalë po hyjnë në tregun e punës në shifra rekord. Kur bëjnë kërkime për punëdhënësit e mundshëm, ata duan të dinë për ekipin drejtues dhe pçfarë përfaqësojnë! Njerëzit nuk lidhen me bizneset, ata lidhen me njerëzit. Siç u them miqve dhe klientëve gjatë gjithë kohës, nëse ju nuk tregoni historinë tuaj, dikush do ta tregojë atë për ju. Klientët dhe punonjësit e ardhshëm janë të gjithë të interesuar të punojnë për një person të vërtetë dhe të afërt. Pavarësisht nëse është historia juaj e origjinës ose këshilla dhe truket nga udhëtimi juaj profesional, njerëzit rezonojnë me histori.
Burimi: Inc