Përmbajtja është mbreti, por jo e gjithë përmbajtja dixhitale krijohet e barabartë. Ndërsa shumica e përmbajtjeve dixhitale mund të ndihmojnë në rritjen e ndërgjegjësimit për markën tuaj, përmbajtja më e vlefshme është krijuar për të tërhequr perspektivë të ngrohtë që janë gati të bëjnë një blerje nga ju.
Sigurisht, edhe përmbajtja më e mirë nuk ka të ngjarë të rezultojë në një blerje në ekspozimin e parë. Rregulli i shtatë në marketing tregon se konsumatorët duhet të ekspozohen ndaj mesazheve tuaja të paktën shtatë herë mesatarisht përpara se të vendosin të bëjnë një blerje. Ndërsa shpesh mund të jetë kështu, përmbajtja e fortë dixhitale do të ndihmojë shumë në uljen e këtij totali.
- Fushata me email
Marketingu me email mbetet një nga metodat më efektive për të komunikuar me drejtues të ngrohtë dhe për të qëndruar në kontakt me klientët ekzistues për t’u siguruar që ata do të blejnë përsëri nga ju. Jo vetëm që emailet kanë shumë më tepër gjasa të lexohen sesa llojet e tjera të përmbajtjes, por kthimi mesatar i tyre nga investimi rritet mbi opsionet e tjera.
Sipas Blogut HubSpot, shumica e marketerëve shohin një normë mesatare të hapjes prej 46-50% dhe një normë klikimesh prej 2.6-3% – numra që tejkalojnë shumë nivelet e angazhimit të mediave sociale dhe formave të tjera të njohura të përmbajtjes. Edhe nëse ato përbëhen kryesisht nga klientë të mëparshëm, listat e postës elektronike janë një mjet thelbësor marketingu, sepse ato përbëhen nga njerëz që kanë rënë dakord të marrin mesazhe shtesë nga ju. Vetëm ky fakt i bën ata drejtues shumë më të kualifikuar se dikush që ngec rastësisht në blogun tuaj.
2. Angazhimi personal në mediat sociale
Ndërsa angazhimi i përgjithshëm dhe shtrirja e shumë platformave të mediave sociale ka rënë, ka ende shumë për të thënë për potencialin që ofrojnë këto platforma për nxitjen e angazhimeve një-në-një me drejtuesit tuaj më të ngrohtë. Kur marketerët komentojnë në mënyrë strategjike në postimet e njerëzve të tjerë, marrin pjesë aktive në grupet dhe bisedat përkatëse dhe u përgjigjen komenteve dhe mesazheve që marrin, kjo ndihmon në krijimin e një dialogu kuptimplotë me audiencën e tyre të synuar. Duke e bashkuar këtë angazhim të personalizuar me përmbajtje përkatëse, autoritative (duke përfshirë videot, sondazhet dhe më shumë), ju mund të shfrytëzoni mediat sociale për të ushqyer drejtime të mira.
3. Llogaritësit e kostos
Shumica e kompanive kanë të paktën një lloj strategjie të marketingut të përmbajtjes në vend, e cila zakonisht sillet rreth blogimit. Një blog mund të jetë padyshim i dobishëm për ndërtimin e SEO dhe autoritetit të domenit, por në varësi të llojit të përmbajtjes që krijoni, jo gjithmonë do të krijojë drejtime të ngrohta. Sidoqoftë, nëse përmbajtja e faqes suaj të internetit përqendrohet te klientët që janë gati të blejnë tani, ju mund të rrisni shumë potencialin tuaj të shitjeve dhe një nga mënyrat më të mira për ta bërë këtë është me një kalkulator kostoje.
Nga llogaritja e kostos së transportit të një makine në të gjithë vendin deri te përcaktimi se sa do të kushtonte për të ndërtuar faqen tuaj të internetit, këto mjete synohen në thelb për drejtuesit e ngrohtë që janë gati të marrin një vendim blerjeje. Në këtë rast, ofrimi i informacionit të dobishëm për buxhetin dhe planifikimin ndikon drejtpërdrejt në vendimin e blerjes së përdoruesit, duke ofruar një mënyrë të fuqishme për të arritur rezultate të ngrohta.
4. Webinarët
Webinarët janë bërë një opsion gjithnjë e më i popullarizuar i përmbajtjes dixhitale, dhe për arsye të mirë. Kur webinarët promovohen te audienca e duhur, ato mund të bëhen shumë më tërheqëse për drejtuesit e ngrohtë sesa do të ishte një postim në blog që mbulon të njëjtën temë. Fakti i thjeshtë i shfaqjes së përmbajtjes në një format audiovizual ndihmon që webinari të ndihet si një ngjarje më vete. Me një temë tërheqëse dhe prezantues profesionistë, ju mund të krijoni një audiencë të madhe. Dhe kur vetë tema e webinarit lidhet me ofertat tuaja, ju mund të krijoni një pasqyrë të natyrshme se si mund t’i ndihmoni shikuesit të zgjidhin problemet e tyre më të ngutshme. Webinarët mund të jenë edhe më efektivë kur kombinohen me përmbajtje të tjera, të tilla si mësime video vijuese. Kur bëhen siç duhet, webinaret mund të jenë një burim i shkëlqyeshëm për mbledhjen e adresave të emailit dhe informacioneve të tjera nga drejtues të ngrohtë që kanë më shumë gjasa të jenë të interesuar për shërbimet tuaja.
5. Demo software
Pa dyshim, ky opsion i përmbajtjes dixhitale nuk vlen për çdo industri. Sidoqoftë, ekziston një gamë e gjerë kompanish që ofrojnë shërbime softuerike, duke adresuar gjithçka, nga gjurmimi i logjistikës dhe marrëdhënieve me klientët deri te menaxhimi i pjesës së pasme të një faqe interneti. Një demonstrim i softuerit u jep klientëve të ngrohtë mundësinë për të provuar shërbimin përpara se të angazhohen për një blerje. Ndërveprimi dhe përvoja e dorës së parë me softuerin është në fund të fundit shumë më bindëse sesa mund të jenë ndonjëherë një seri thirrjesh shitjesh, pasi kjo i ndihmon blerësit të përcaktojnë qartë nëse një produkt i veçantë funksionon për ta apo jo.
Ndërsa përditësimi i rregullt i një blogu ose profili të mediave sociale mund të jetë i dobishëm si pjesë e strategjisë suaj të marketingut të përmbajtjes, është thelbësore që markat në çdo vend të fokusohen në llojet e përmbajtjes që janë të gatshme të ofrojnë kthimin më të madh. Duke u fokusuar në llojet e përmbajtjes që kanë më shumë gjasa për të kapur perspektiva të ngrohta në radhë të parë, ju mund të ktheni më shumë drejtime në shitje dhe të maksimizoni suksesin e strategjisë suaj të përmbajtjes. /Businessmag