Kompanitë dhe institucionet e çdo madhësie janë prekur nga pandemia dhe janë sfiduar të hedhin një vështrim të ashpër në zhvillimin e një strategjie të transformimit dixhital më shpejt nga sa ishte parashikuar. Për ata që zgjedhin të bëjnë këtë ndryshim strategjik, ka disa përfitime të pamohueshme.
Sa i rëndësishëm është transformimi digjital në të gjithë sektorët?
Zhvillimi i një strategjie të transformimit digjital përfshin rimendimin dhe përfytyrimin sesi bëhet puna dhe si i arrini klientët tuaj. Ai përfshin njerëzit tuaj, proceset dhe mjetet ose teknologjitë që përdorni. A ndikon në të gjithë sektorët? Përgjigja, në pjesën më të madhe, është po.
Përfundimi kryesor nga pandemia është se pothuajse çdo kompani ose institucion në çdo sektor u prek, pavarësisht nga madhësia ose vendndodhja e kompanisë. Pandemia dhe ngjarje të tjera, i kanë shtyrë aktivitetet e biznesit online me 27.9% që nga viti 2020. Ky trend do të vazhdojë dhe ka të ngjarë me një ritëm të përshpejtuar.
Një raport i fundit i gjendjes së teknologjisë së shpenzimeve nga Flexera tregon se 56% e CIO-ve pajtohen se iniciativat e transformimit dixhital janë një përparësi kryesore në 2021, me 2% nga 2020. Pse është ky një përparësi kryesore? Janë pesë përfitime të pamohueshme.
Përfitimet e strategjisë së transformimit digjital
- Rritja e produktivitetit dhe zvogëlimi i stresit mendor
Me shumicën e ekipeve që punojnë nga distanca këto ditë, kjo është bërë veçanërisht e nevojshme për të rritur produktivitetin dhe mirëqenien mendore për punonjësit. Zhvillimi i një strategjie të transformimit digjital që përfshin adoptimin e teknologjive digjitale, të tilla si inteligjenca artificiale ose mjete të tjera në internet, siguron që proceset mund të thjeshtohen ose përmirësohen për të zvogëluar zgjidhjet. Teknologjitë digjitale ndihmojnë në automatizimin e punës rutinë dhe rrjedhjen e qetë të punës. Zvogëlon përpjekjet manuale, zvogëlon gabimet dhe përmirëson produktivitetin. Koha e ekipit për të përfunduar detyrat zvogëlohet, duke liruar më shumë kohë për t’u përqëndruar në punë me vlerë më të lartë.
- Rritja e gatishmërisë
Me rritjen e automatizimit dhe përmirësimin e produktivitetit vjen gatishmëria më e madhe. Vetëm në zhvillimin e një strategjie digjitale kompanitë mund të bëhen vërtet të shkathët brenda projekteve dhe zonave operacionale. Adresimi i përdorimit të teknologjive digjitale që bëjnë ngritjen e rëndë gjatë proceseve tuaja siguron që ekipet në të gjithë organizatën tuaj mund të bëhen të shkathët. Kjo përshpejton shpërndarjen, informacionin, raportimin dhe vendimmarrjen.
- Rritja e angazhimit dhe kënaqësisë së klientit
Sot, shumica e brezit të millennials ndërveprojnë në internet dhe përbëjnë një demografi të rëndësishme. Kjo do të thotë që kompania juaj ka përfshirë platformat digjitale në strategjinë e saj. Miratimi i një strategjie të transformimit digjital mund të plotësojë nevojat dhe pritjet e tyre në ndryshim. Ajo vendos biznesin tuaj aty ku janë klientët: në mediat sociale, platformat e vetë-shërbimit, duke u angazhuar me ta duke përdorur chatbots dhe mjete të tjera. Bëhet fjalë për klientët dhe mënyrën se si ata e shohin biznesin tuaj, duke e bërë më të lehtë për ta të blejnë, të bankojnë, të ndërveprojnë dhe të bëjnë biznes shumë më efektivisht dhe me efikasitet.
- Rritja e mundësive
Mundësitë janë të shumta, por edhe konkurrentët janë të shumtë. Është në zhvillimin e një strategjie të transformimit digjital për të identifikuar dhe adresuar ndryshimet dhe sfidat që biznesi juaj mund të pozicionohet më mirë për të përfituar nga mundësitë. Pothuajse 85% e drejtuesve të biznesit thonë se mundësi të reja biznesi janë shfaqur gjatë përpjekjeve të tyre të transformimit digjital.
Rishikimi i strategjive aktuale ndihmon në zbulimin e ideve dhe mundësive që mund të mos kenë qenë të mundshme më parë – dhe mjetet që mund të ndihmojnë në bërjen e tyre realitet.
- Nivele më të larta të përfitimit
Pothuajse çdo kompani ëndërron për rritje dhe përfitim të shtuar ose përndryshe nuk do të ishte në biznes. Një strategji digjitale mund të sigurojë një udhërrëfyes për t’u marrë me pasigurinë, shpejtësinë e ndryshimit, ndryshimin e pritjeve të klientëve dhe shfrytëzimin e teknologjive të duhura për të rritur përfitimin. Rreth 43% e kompanive që konsiderohen me maturitet të lartë digjital raportojnë marzhe shumë më të larta të fitimit neto sesa mesataret e industrisë.
Zhvillimi i një strategjie të transformimit digjital mund të hapë rrugën për këto përfitime të dëshirueshme; thjesht kërkon një vizion për ndryshimin dhe faktorizimin në përbërësit e duhur të suksesit të transformimit digjital.
Burimi: TechRepublic