Metaverse është thjesht zhargon marketingu në këtë fazë.
Kjo është sipas Elon Musk, i cili tha në një postim të së dielës vonë se metaversi, i njohur gjithashtu si Web3, është në thelb një “fjalë kryesore e marketingut”.
Tweet-i ishte një përgjigje ndaj një videoje të TikTok që ai shpërndau, ku David Letterman kritikonte Bill Gates për idenë e internetit të sapolindur. Krijuesi i videos krahasoi ditët e para të internetit me atë të metaverses, për të cilën Musk tha: “Duke pasur parasysh natyrën pothuajse të paimagjinueshme të së tashmes, cila do të jetë e ardhmja?”
Në postimin në Twitter, shefi i Tesla-s tha: “Unë nuk po sugjeroj që web3 është e vërtetë – duket më shumë fjalë kryesore e marketingut sesa realitet tani – thjesht pyes veten se si do të jetë e ardhmja në 10, 20 apo 30 vjet. 2051 tingëllon si futuriste e çmendur!“
Metaverse është ende një term i gjerë dhe disi i paqartë që i kushton vëmendje të ardhmes së internetit. Në përgjithësi, i referohet një bote virtuale ku njerëzit mund të luajnë lojëra, të shoqërohen, të punojnë, të marrin pjesë në evente dhe më shumë. Shumë, veçanërisht entuziastët e kriptos, e shohin këtë fazë tjetër të internetit si të decentralizuar, ose duke u larguar nga kontrolli i gjigantëve të teknologjisë. Ndërkohë, kompani si Facebook – mëmë i Meta po ngarkohen në Web3.
Pavarësisht nga gjendja e tij aktuale e përcaktuar lirshëm, metaversi po fiton tërheqje në Wall Street. Shenjat e kriptove të lidhura me Metaverse si Sand dhe Decentraland janë rritur këtë vit, duke mposhtur fitimet e kriptomonedhave të tjera si bitcoin, zbuloi Macro Hive. Dhe metaverse në tërësi paraqet një mundësi të ardhurash vjetore prej 1 trilion dollarësh në fusha si reklamat, eventet digjitale dhe më shumë, sipas gjigantit të kriptove Grayscale.
Burimi: Insider