Elon Musk njoftoi të martën se Twitter do të nisë një abonim mujor prej 8 dollarësh (8 euro), duke u blerë përdoruesve certifikimin blu dhe ekspozimin ndaj më pak reklamave.
Rrjeti social tashmë ofron një abonim për veçoritë me pagesë, por si pronar i ri i tij, Musk dëshiron të nisë një shërbim më të shtrenjtë dhe më të miratuar për të rritur të ardhurat e platformës.
“Sistemi aktual i lordëve dhe fshatarëve, me ata që kanë tikun blu dhe ata që nuk e kanë, është marrëzi,” tha shefi i Telsa dhe themeluesi i SpaceX.
“Fuqia për njerëzit! Blu për 8 dollarë në muaj”.
Oferta e Musk bashkon Twitter Blue – një abonim tashmë prej 5 dollarësh në muaj (5 €) për një mënyrë më komode leximi dhe mjete redaktimi – me aftësinë që llogaritë e pranueshme të verifikojnë dhe vërtetojnë identitetin e tyre me shenjën blu.
Aktualisht, vetëm disa profile mund të kërkojnë një autenticitet të tillë, duke përfshirë qeveritë, kompanitë, mediat dhe personalitete politike, kulturore ose sportive.
Distinktivët mund të revokohen nëse nuk respektojnë rregullat e platformës.
Reagimet nga përdoruesit e Twitter ishin të përziera. Disa e vlerësuan masën duke thënë se sistemi aktual ishte “i padrejtë” dhe duhej ndryshuar, ndërsa të tjerë pyetën nëse verifikimi do të funksiononte nëse mund të blihej.
Musk, i cili mori drejtimin e Twitter të enjten e kaluar, u kërkoi inxhinierëve që të punonin pa u lodhur në riparimin e sistemit.
Ai tha se abonentët do të kishin përfitime të tjera: tweet-et e tyre do të shfaqen në prioritet, ata do të jenë në gjendje të postojnë video më të gjata dhe mesazhe audio dhe do të shfaqen “gjysma e shumë reklamave”.
Ai gjithashtu u ofroi abonentëve një anashkalim të murit të pagesës nga “botuesit të gatshëm të punojnë me ne”.
Çmimi i abonimit do të rregullohet sipas monedhës së çdo vendi.
Burimi: Euronews