Instagrami lançoi të enjten një grup të ri funksionesh që ju ndihmojnë të menaxhoni atë që shihni në feed-in tuaj dhe të heshtni njoftimet.
Ndryshimet në Instagram, të cilat përfshijnë opsionin për të fshehur postimet që përmbajnë çdo fjalë kyçe që zgjedhin përdoruesit (të tilla si “fitnes” ose “dieta”), duket se synojnë të adresojnë shqetësimet e ngritura nga politikëbërësit në lidhje me ndikimin e platformës tek adoleshentët pas dokumenteve të brendshme të ndara nga ish-punonjësja e Meta, Frances Haugen.
Cilësimet e reja përfshijnë modalitetin e qetë, i cili lejon përdoruesit të vendosin një orar të personalizuar për të heshtur njoftimet në Instagram dhe për t’iu përgjigjur automatikisht mesazheve direkte (DM). Aplikacioni do t’i nxisë automatikisht adoleshentët të aktivizojnë modalitetin e qetë kur kalojnë një “kohë specifike” duke shfletuar aplikacionin gjatë natës.
Instagram njoftoi kontrollet prindërore në vitin 2021, por platforma tani po merr hapa për të lejuar kontroll të mëtejshëm mbi burimet e përdoruesve – dhe për t’u dhënë prindërve më shumë njohuri mbi zakonet e fëmijëve të tyre në Instagram.
Përdoruesit tani do të jenë në gjendje të filtrojnë postimet me fjalë specifike në titrat dhe hashtags e tyre. Instagram tashmë i kishte lejuar përdoruesit të filtronin DM-të me një listë të krijuar vetë të përmbajtjeve potencialisht të dëmshme ose fyese, por opsioni i zgjeruar i filtrimit do t’i lejojë përdoruesit të përshtatin burimet e tyre në një nivel më të qartë se më parë.
Wall Street Journal raportoi në vitin 2021 se kërkimet e brendshme në Facebook kishin gjetur efekte të rëndësishme të dëmshme të produkteve të tij në një pjesë relativisht të vogël të përdoruesve adoleshentë. Haugen më vonë zbuloi se ishte burimi i dokumenteve të ndara me Journal.
“Tridhjetë e dy për qind e vajzave adoleshente thanë se kur ndiheshin keq për trupin e tyre, Instagrami i bënte të ndiheshin më keq”, shkruan studiuesit, sipas Journal. Në mesin e adoleshentëve që raportuan mendime vetëvrasëse, sipas raportit, 13% e përdoruesve britanikë dhe 6% e përdoruesve amerikanë e lidhën këtë çështje përsëri në Instagram.
Në atë kohë, kreu i politikave publike të Instagram-it shkroi në një postim në blog se megjithëse artikulli nënvizonte “një grup të kufizuar gjetjesh”, ai qëndron pranë hulumtimit, për të cilin ata thanë se tregon gjetje “të përziera” nëse media sociale është e mirë apo e keqe për përdoruesit. Kompania premtoi se po punonte në mënyra për të minimizuar efektet e dëmshme, duke përfshirë “adresimin e krahasimit negativ social dhe imazhit negativ të trupit”.
Facebook e quajti veten Meta në vitin 2021 si pjesë e një fushate për të riparuar imazhin e saj me fokus në realitetin virtual dhe metaverse.
Ligjvënësit në Kongres dhe në nivel shtetëror kanë rritur fokusin e tyre se si të mbrojnë mirëqenien e fëmijëve në internet duke vendosur kërkesa të reja në platforma. Megjithëse nuk ka ende ndryshime të kodifikuara në nivel kombëtar, Kalifornia miratoi së fundmi Kodin e saj të Dizajnit të Përshtatshëm për Mosha, i cili kërkon që platformat të marrin në konsideratë se si shërbimet e tyre mund të paraqesin rrezik për të miturit dhe i detyron ata të aktivizojnë cilësimet më të rrepta të privatësisë si parazgjedhje. Shteti aktualisht po përballet me një padi nga grupi i industrisë së teknologjisë NetChoice, i cili argumenton se ligji shkel të drejtat e Amendamentit të Parë dhe mund të dëmtojë potencialisht të miturit duke kufizuar aksesin e tyre në burime të rëndësishme.
Modaliteti i qetë fillimisht do të jetë i disponueshëm në Shtetet e Bashkuara, Mbretërinë e Bashkuar, Irlandë, Kanada, Australi dhe Zelandën e Re.
Burimi: CNBC