Kur jeni në fuqinë punëtore, është e dobishme kur vlerat tuaja përputhen me ato të kompanisë suaj. Kjo mund të ndihmojë në rritjen e produktivitetit dhe shëndetit tuaj mendor kur hyni në punë çdo ditë.
Ndërsa gratë vazhdojnë të kthehen në fuqinë punëtore pas një rënieje gjatë pandemisë Covid, shumë kompani e dinë se për të tërhequr talentet më të mira të femrave duhet të ofrojnë përfitime si opsionet e pushimit familjar si dhe mundësi të tjera për fuqizimin e grave në punë. Megjithëse gratë kanë bërë një rrugë të gjatë kur bëhet fjalë për mundësitë e karrierës, pjesëmarrja e tyre globale në fuqinë punëtore mbetet shumë prapa asaj të burrave. Sipas Organizatës Ndërkombëtare të Punës, rreth 47% e grave janë në fuqinë punëtore në mbarë botën krahasuar me 72% të burrave.
Shumë kompani sot e dinë se për të tërhequr dhe mbajtur talentin femëror, ato duhet të ofrojnë përfitime të tilla si opsione të pushimeve familjare dhe një mision që përputhet me fuqizimin e grave.
Për të krijuar listën, Forbes anketoi rreth 70,000 gra që punonin për korporata në 37 vende. Pjesëmarrësit u pyetën nëse do t’ua rekomandonin punëdhënësin miqve ose familjes dhe të vlerësonin kompaninë si për praktikat e përgjithshme të vendit të punës ashtu edhe për çështjet specifike gjinore, duke përfshirë barazinë e pagave, mundësitë e avancimit dhe menaxhimin e rasteve të diskriminimit të punonjësve.
Një shumëllojshmëri industrish janë të përfaqësuara vetëm në Top 10, me Clorox që kryeson rrugën në shitje me pakicë dhe shumicë, Microsoft me rezultate të larta për shërbimet e IT dhe softuerit dhe Marriott International duke tejkaluar korporatat e tjera të udhëtimit.
Marrë nga Forbes