Kur Etsy u lançua pothuajse dy dekada më parë, tërhoqi artizanë dhe krijues produktesh artizanale, të cilët më në fund patën një vend në internet ku mund të shisnin produktet e tyre të veçanta dhe të arrinin një audiencë të madhe. Por në vitet e fundit, Etsy e ka gjetur veten të tejmbushur me artikuj të të përgjithshëm të prodhuar në masë nga rishitës që kanë mësuar se si të përdorin faqen e internetit në funksion të sa më shumë fitimeve.
CEO i Etsy, Josh Silverman dëshiron që kompania, misioni i deklaruar i së cilës është të “mbajë tregtinë njerëzore”, të kthehet në rrënjët e saj. Kompania të martën do të fillojë një rishikim të madh të politikave që drejtojnë faqen e saj për t’ua bërë blerësve të qartë se cilat produkte përkasin në Etsy, tha Silverman në një intervistë me CNBC. Ndryshimet përfshijnë njoftime të reja në faqen e saj të internetit dhe aplikacion për të lajmëruar dhe treguar se shitësit kanë krijuar një artikull të veçantë të ri.
“Ne po pozicionohemi për t’iu përgjigjur thirrjes për mallra origjinale dhe njerëz të vërtetë duke kërkuar gjërat që e bëjnë Etsy, të jetë Etsy,” tha Silverman.
Etsy gjithashtu po zhvillon një fushatë të re marketingu rreth ndryshimeve të politikave, duke përfshirë një spot televiziv që tregon qeramikët, prodhuesit e veshjeve dhe artistë të tjerë, të ndjekur nga një krah robotik i thyer. Rregullat e reja të platformës kërkojnë që të gjithë artikujt të përfshijnë “një prekje njerëzore” siç përshkruhet nga standardet e saj të krijimtarisë. Çdo produkt duhet të bëj pjesë në një nga katër kategoritë: i bërë nga një shitës (qoftë me dorë ose duke përdorur mjete të automatizuara), i projektuar nga një shitës, i zgjedhur me dorë nga një shitës ose i marrë nga një shitës.
Me ndryshimet, Etsy shpreson se mund t’i bëjë blerësit dhe shitësit të kthehen në faqen e saj në një kohë kur tregtia elektronike po dominohet gjithnjë e më shumë nga Amazon dhe platforma të reja si Temu dhe Shein të lidhura me Kinën, të cilat u ofrojnë blerësve mallra të lira që u dërgohen në derën e tyre brenda pak ditësh. Aksionet janë të mëdha, pasi eMarketer vlerëson se tregu global i tregtisë elektronike parashikohet të kalojë 6 trilion dollarë këtë vit.
“Ndjehem sikur ka një garë për sa i përket tregtisë së komoditizuar tani dhe pothuajse të gjithë në tregtinë elektronike po luajnë atë garë,” tha Silverman. “Ata po shesin saktësisht të njëjtin produkt dhe po përpiqen t’jua shesin për 2 cent më lirë, ose ta dërgojnë atë dy orë më shpejt.”
Etsy është përpjekur vazhdimisht për të lundruar në dinamikën gjithnjë në ndryshim dhe inovacion të tregut. Në tremujorin e tij më të fundit, shitjet bruto të mallrave, ose vlera në dollarë e artikujve të shitur në tregun e saj, ranë 3.7% nga viti i kaluar në 3 miliardë dollarë. Aksioni ka humbur më shumë se 80% të vlerës së tij që nga kulmi i tij në fund të vitit 2021.
Në dhjetor, Etsy pushoi nga puna 11% të fuqisë së saj punëtore, me Silverman duke përmendur “mjedisin makro shumë sfidues he konkurrues” si arsye për shkurtimet.
Biznesi i Etsy u zhvillua së tepërmi gjatë pandemisë, i nxitur nga një dyndje e blerësve të maskave. Çmimi i aksioneve u katërfishua në vitin 2020 dhe numri i bizneseve që shisnin mallra në webfaqe u dyfishua në 9 milionë midis 2020 dhe 2023.
Deri më tani, Etsy ka përdorur si politikë kryesore konceptin se “gjithçka e listuar për shitje në Etsy duhet të jetë e punuar me dorë, e cilësisë së mirë ose një furnizim artizanal”. Rishitësit ishin të ndaluar.
Rregullat e reja janë më specifike dhe të përditësuara për të pasqyruar realitetet e sotme. Për shembull, një skulpturë e printuar në 3D konsiderohet “e bërë nga një shitës”. Është e ndaluar që një shitës të shtojë një ngjitëse të vetme në një maskë fytyre të disponueshme në treg dhe ta kalojë atë si të punuar me dorë. Lidhur me përmbajtjen e gjeneruar nga inteligjenca artificiale, politikat theksojnë se “arti i AI i nxitur nga shitësi”, si p.sh. një qen i veshur me regalia, kualifikohet si “i projektuar nga një shitës”, por një punim dixhital i “mbi 5000 kërkimeve të bëra në ChatGPT” nuk është lejohet./ Businessmag