Brezi i ri i baterive strukturore për automjetet elektrike ka një larmi formash dhe madhësish.
Paketat strukturore të baterive quhen kështu sepse ato janë krijuar për të përforcuar trupin dhe shasinë e automjetit, ndërsa rrisin diapazonin e drejtimit me një kosto më të ulët. Ka shumë mënyra për të përmbushur ato detyra përmes kimikateve dhe përbërësve të ndryshëm të baterive.
Inxhinierët flasin për metodën tradicionale “Kukulla ruse folezuese” për ndërtimin e paketave të baterive: Fillon me qelizat e baterisë, të cilat më pas mblidhen në module dhe në fund ngarkohen në një paketë të madhe.
Nëse ajo paketë është montuar direkt në kornizën ose trupin e automjetit dhe ndihmon në forcimin e saj, ajo është një bateri “strukturore”.
General Motors Co përdor qasjen e kukullave ruse për paketat e saj të baterisë Ultium, duke montuar qeliza të holla të tipit metalik në module ose “kanaçe”, të cilat nga ana tjetër futen në një paketë të madhe që ndodhet midis shinave të kornizës së Hummerit EV të saj të ri.
Për versionin më të ri të Modelit Y të saj, i cili është planifikuar të fillojë prodhimin së shpejti në Gjermani, Tesla Inc ka dizajnuar një paketë strukturore që heq sistemet, duke bashkuar qelizat cilindrike të formatit të madh së bashku me ngjitësin strukturor dhe duke i futur midis dy pllakave metalike, të cilat nga ana tjetër janë të lidhura me strukturat e përparme dhe të pasme prej metali të derdhur të automjetit.
Kompanitë e tjera kanë dalë me versionet e tyre të konceptit qelizë në paketë të Tesla-s, duke përdorur qeliza të trasha metali të quajtura prizmatikë dhe jo qeliza cilindrike.
Burimi: Reuters