Çmimet e kakaos janë trefishuar gjatë vitit të kaluar, duke rënduar prodhuesit e ëmbëlsirave dhe kompanitë e tjera ushqimore që përdorin këtë përbërës për të bërë çokollatë.
Vitet e fundit, çmimi i kakaos ishte rreth 2500 dollarë për ton metrikë. Kakaoja arriti nivelin më të lartë të të gjitha kohërave prej më shumë se 11,000 dollarë për ton metrikë në prill. Rritja e çmimeve që atëherë është zbutur paksa, por prodhimi është ende shumë i lartë mbi atë që kompanitë ushqimore janë mësuar të paguajnë.
Tani për tani, shumë nga kompanitë më të mëdha të ëmbëlsirave Hershey, prodhuesi i M&M Mars, pronari i Kinder Ferrero dhe Cadbury Mondelez mbrohen nga kostot më të larta të kakaos, falë kontratave afatgjata. Por në vitin 2025, ata do të përfundojnë duke paguar shumë më tepër për kakaon e tyre.
“Kjo po ndikon absolutisht në mënyrat në të cilat këto kompani po menaxhojnë bizneset e tyre, vetëm sepse kostoja është tepër e rëndësishme,” tha Steve Rosenstock, udhëheqësi i produkteve të konsumit në Clarkston Consulting, i cili këshillon klientët se si të merren me probleme të tilla si kostoja në rritje e kakaos.
CNBC