Tesla Inc (TSLA.O) tha të shtunën se kishte dorëzuar një rekord makinash elektrike në tremujorin e tretë, duke mposhtur vlerësimet e Wall Street pasi Shefi Ekzekutiv Elon Musk i kërkoi stafit të “bënte super hardcore” për të bërë një shtytje të dorëzimit në fund të tremujorit.
Tesla e ka kaluar krizën e çipave më mirë se rivalët, me dërgesat e saj të përgjithshme duke u rritur 20% në periudhën korrik deri në shtator nga rekordi i saj i mëparshëm në tremujorin e dytë, duke shënuar fitimet e gjashtë radhazi nga tremujori në tremujor.
Në Kinë, rritja e eksporteve në Evropë dhe prezantimi i një modeli më të lirë Y ndihmuan në rritjen e prodhimit të Tesla, thanë analistët.
Musk tha se Tesla pësoi një mungesë jashtëzakonisht të rëndë të pjesëve në fillim të tremujorit të tretë dhe u kishte kërkuar punonjësve të bënin përpjekje për dorëzimin në fund të tremujorit, raportoi Reuters muajin e kaluar, duke cituar një email të brendshëm të kompanisë.
“Fundi i valës së dorëzimit të tremujorit është jashtëzakonisht i lartë këtë herë,” tha ai në email.
Tesla dorëzoi 241,300 automjete në nivel global në tremujorin korrik deri në shtator, një rritje prej 73% nga një vit më parë. Sipas të dhënave të Refinitiv, analistët kishin pritur që prodhuesi i makinave elektrike të dorëzonte 229,242 automjete.
General Motors (GM.N), Honda (7267.T) dhe disa nga rivalët e saj më të mëdhenj shënuan rënie të shitjeve në SHBA në tremujorin e tretë, të goditur nga një mungesë e zgjatur e çipave. Shitjet e GM-së në tremujorin e tretë në SHBA ranë gati 33% në nivelin e tij më të ulët në më shumë se një dekadë.
Tesla tha se ka dorëzuar 232,025 të makinave të saj kompakte Model 3 dhe automjeteve sportive të shërbimit Model Y dhe 9,275 të makinave të saj kryesore S dhe Model X te klientët në tremujor.
Prodhimi total në tremujorin e tretë u rrit mbi 15% në 237,823 automjete nga tremujori i mëparshëm.
KINA
Gary Black, menaxher i portofolit në Fondin e së Ardhmes, tha se dërgesat e Tesla u nxitën nga dërgesat rekord në Kinë, e cila “qetësoi çdo ide që kërkesa e Kinës po ngadalësohet”.
Tesla përballet me kontroll nga rregullatorët dhe publiku, dhe konkurrencë në rritje nga rivalët lokalë.
Tesla ende nuk i ka publikuar shitjet e saj në Kinë në shtator, dhe në gusht, fabrika e saj në Shanghai eksportoi më shumë se dy të tretat e automjeteve të saj në Evropë dhe vendet aziatike.
Burimi: Reuters