Shërbimi i kryesor i transmetimit Disney humbi 4 milionë abonentë në tre muajt e parë të vitit në mes të një përpjekjeje të uljes së kostove. Në të njëjtën kohë, platforma Disney+ ngushtoi humbjet e saj me 400 milionë dollarë (316.5 milionë funte).
Shtëpia e Mickey Mouse, ekskluziviteti i Star Wars dhe filmave Marvel është nën presion për ta bërë biznesin e tij të transmetimit fitimprurës ndërsa tregu tradicional i filmave dhe televizionit tkurret.Ndërsa aksionet e kompanisë ranë me rreth 5% . Shumica e humbjeve të abonentëve erdhën nga shërbimi i tij Hotstar në Azi, i cili humbi të drejtat e transmetimit në ndeshjet indiane të kriketit vitin e kaluar. Disney+ humbi gjithashtu rreth 300,000 klientë në SHBA dhe Kanada pasi rriti çmimet e abonimeve. Kjo vjen pasi biznesi i transmetimit të Disney reduktoi humbjet e tij operative në 659 milion dollarë për tre muajt e parë të këtij viti. Shefi ekzekutiv i Disney Bob Iger tha se përmirësimi i performancës financiare pasqyron “ndryshimet strategjike që janë bërë në të gjithë kompaninë për të riorganizuar Disney për rritje të qëndrueshme dhe sukses.”
Ai është shprehur më parë tha se Disney+ kishte arritur një “pikë kthese” dhe do të bëhej fitimprurëse vitin e ardhshëm. Në fillim të këtij viti, gjigandi i argëtimit raportoi rënien e parë të numrit të abonentëve dhe njoftoi planet për të shkurtuar 7,000 vende pune. Ndaj javën e kaluar mijëra skenaristë televizivë dhe filmash të Hollivudit mbajtën grevën e tyre të parë në 15 vjet. Ata bënë thirrje për paga dhe kushte më të mira pune pasi kalimi në transmetim ka përmbysur industrinë tradicionale të televizionit dhe filmit. Greva e fundit e shkrimtarëve ishte në vitin 2007. Ajo zgjati 100 ditë dhe i kushtoi industrisë rreth 2 miliardë dollarë.
Të mërkurën, shefja financiare e Disney, Christine McCarthy nuk pranoi të jepte një shifër se sa mund t’i kushtonte kompanisë greva e fundit. Largimi tashmë ka mbyllur disa projekte të Disney, duke përfshirë ato që do të ekzekutohen në Disney+.
Disney ka derdhur miliarda dollarë në platformat e saj të transmetimit vitet e fundit, duke e transformuar atë nga një kompani e rrënjosur në televizionin tradicional, filmat dhe parqet tematike në një nga lojtarët kryesorë të industrisë së transmetimit. Tani ka një total prej më shumë se 231 milion abonime në tre platformat e tij të transmetimit, të cilat përfshijnë gjithashtu ESPN+ të fokusuar në sport dhe faqen më të gjerë argëtuese Hulu. Disney+ ka afër 158 milionë abonentë në mbarë botën, megjithëse kjo është ende prapa 232.5 milionë abonentë të rivalit Netflix.
Burimi: BBC