Rregullatori i konkurrencës së Francës gjobiti Google me 220 milion euro (267 milion dollarë) të hënën pasi zbuloi se kishte favorizuar shërbimet e veta për vendosjen e reklamave në internet në kurriz të rivalëve, pasi gjigandët e teknologjisë amerikane përballen me presion në rritje në Evropë.
Dënimi është pjesë e një zgjidhjeje të arritur pasi tre grupe mediatike – News Corp, e përditshmja franceze Le Figaro dhe Belgjika Groupe Rossel – akuzuan Google në 2019 për abuzimin e një pozicioni dominues të tregut mbi shitjet e reklamave për faqet e internetit dhe aplikacionet e tyre.
Autoriteti i konkurrencës përcaktoi se Google i dha trajtim preferencial shërbimit të saj të ankandit të inventarit të reklamave AdX dhe Doubleclick Ad Exchange, platforma e saj në kohë reale për të lejuar klientët të zgjedhin dhe të blejnë reklama.
“Është vendimi i parë në botë për të parë proceset komplekse të ankandeve algoritmike përmes të cilave funksionon reklamimi në internet,“-tha presidentja e autoritetit Isabelle de Silva.
Grupet e mediave që kërkojnë të shesin hapësirë për reklama në faqet e tyre të internetit ose aplikacionet mobile duke përdorur platforma rivale shpesh zbuluan se shërbimet e Google po konkurronin padrejtësisht kundër rivalëve, duke përdorur një larmi metodash.
Për shembull, rregullatorët zbuluan se Doubleclick ndryshonte komisionin që duhej kur bënte një shitje, bazuar në çmimet e ofruara nga të ashtuquajturit serverë të reklamave.
Në të njëjtën kohë, Google rregulloi që AdX, platforma e saj nga ana e furnizimit (SSP), të japë trajtim preferencial për ofertat që vijnë nga Doubleclick – duke shtypur në mënyrë efektive rivalët si Xandr ose Exchange Exchange.
“Këto praktika shumë serioze penalizuan konkurrencën në tregun në zhvillim të reklamave në internet dhe i lejuan Google jo vetëm të ruajë por edhe të rrisë pozicionin e tij dominues,”- tha De Silva.
Google nuk i kundërshtoi gjetjet dhe rregullatori tha se kompania është zotuar për ndryshime operacionale duke përfshirë ndërveprimin e përmirësuar me ofruesit e palëve të treta të vendosjes së reklamave.
Burimi: AFP