Qeveria e Gjermanisë po refuzon të pajtohet me planet e Bashkimit Evropian për të ndaluar efektivisht shitjen e makinave të reja me motorë me djegie nga viti 2035, sipas ministrit të Financave, Christian Lindner.
Në përpjekjen e tij për të ulur emetimet e ngrohjes së planetit me 55 për qind deri në vitin 2030 nga nivelet e vitit 1990, Komisioni Evropian ka propozuar një reduktim 100 për qind të emetimeve të CO2 nga makinat e reja deri në vitin 2035.
Kjo do të thotë se do të ishte e pamundur të shiten makina me motorë me djegie nga atëherë.
Ligjvënësit e Parlamentit Evropian i mbështetën propozimet këtë muaj, përpara se të zhvilloheshin negociatat me vendet e BE mbi ligjin përfundimtar.
Duke folur në një ngjarje të organizuar nga shoqata e industrisë BDI të Gjermanisë, Lindner tha se do të vazhdojë të ketë mundësi për motorët me djegie.
Pra, një ndalim ishte i gabuar, konfirmoi ai, duke thënë se qeveria nuk do të pajtohej me këtë legjislacion evropian.
Por Lindner, një anëtar i Demokratëve të Lirë pro-biznesit, i cili ndan pushtetin me Social Demokratët dhe të Gjelbërit, tha se Gjermania do të ishte ende një treg udhëheqës për automjetet elektrike.
Duke shpejtuar kalimin drejt automjeteve elektrike me emetim zero, BE-ja synon të trajtojë çerekun e emetimeve të BE-së që vijnë nga transporti, të cilat vitet e fundit janë në rritje.
Firmat duke përfshirë Volkswagen kanë njoftuar tashmë planet për të ndaluar shitjen e makinave me motor me djegie në Evropë deri në vitin 2035, por disa grupe të industrisë kanë paralajmëruar kundër ndalimit të një teknologjie specifike dhe thanë se objektivat më ambicioze mund të përmbushen vetëm nëse politikëbërësit mbështesin një shtrirje masive të infrastrukturës së karikimit.
BE po negocion gjithashtu propozime për t’u kërkuar vendeve që të instalojnë pika publike tarifimi në intervale të rregullta përgjatë rrugëve kryesore.
Burimi: Euronews