Gjigandi i telekomunikacionit koreano-jugor SK Telecom po planifikon të nisë një shërbim taksi fluturues në vitin 2025 dhe pret që ai të gjenerojë të ardhura “të rëndësishme” në të ardhmen, tha një ekzekutiv i lartë për CNBC.
Vitin e kaluar, SK Telecom dhe firma amerikane Joby Aviation nënshkruan një lidhje për të zhvilluar taksi ajrore për tregun e Koresë së Jugut. Joby Aviation është një prodhues i të ashtuquajturave automjete elektrike vertikale të ngritjes dhe uljes. Këto automjete elektrike fluturuese shihen nga avokatët si një mënyrë për të transportuar njerëzit nëpër qytete të dendura dhe për të shmangur trafikun.
Qeveria e Koresë së Jugut po ecën përpara me përpjekjet për të komercializuar taksitë ajrore deri në vitin 2025.
SK Telecom dhe Joby Aviation po kërkojnë të përfitojnë nga mbështetja e qeverisë. Ha Min-yong, shefi i zhvillimit të SK Telecom, i tha CNBC në një intervistë të dielën se shërbimi i taksisë ajrore të kompanisë do të vihet në dispozicion komercialisht “diku nga mesi i vitit 2025”, përpara se të zgjerohet në fusha të tjera si logjistika.
“Pra, deri në vitin 2025, nëse jemi në gjendje të dëshmojmë se cilësia e shërbimit është e pranueshme për publikun e gjerë me sigurinë dhe gjithashtu sigurinë, atëherë ata [qeveria] do t’i lejojnë operatorit të zgjerojë zonën e shërbimit, duke përfshirë logjistikën, turizmin si dhe shërbime mjekësore”, tha Ha për CNBC në ngjarjen e Kongresit Botëror Mobile në Barcelonë, Spanjë.
SK Telecom po kërkon të zgjerojë biznesin e saj përtej të qenit një kompani tradicionale celulare dhe ka synimin e saj në fusha të reja si inteligjenca artificiale dhe taksitë fluturuese. Këta avionë do të kërkojnë lidhjen me rrjetet e gjeneratës së ardhshme 5G për të operuar dhe fluturuar, përfundimisht në mënyrë autonome. Këtu hyn fusha e ekspertizës së SK Telecom.
Ndërsa kjo formë transporti është në një fazë të hershme, konsulenca Roland Berger parashikon se do të ketë rreth 160,000 drone elektrikë të papilotuar në përdorim në mbarë botën deri në vitin 2050. Ata do të gjenerojnë një të ardhur vjetore prej afro 90 miliardë dollarësh, thotë kompania.
Ha tha se nëse gjithçka shkon mirë, taksitë ajrore mund të jenë një nxitës i madh i të ardhurave për kompaninë, “por jo menjëherë”.
“Pra, për të paktën pesë [deri] shtatë vitet e ardhshme, ne duhet të sigurohemi që shërbimi që do t’i ofrojmë, e dini, shoqërisë dhe komunitetit është mjaft i sigurt,” tha Ha.
“Pasi të pranohet shumë mirë nga komuniteti dhe shoqëria, atëherë ne besojmë se do të gjenerojë një sasi të konsiderueshme të ardhurash.”
Burimi: CNBC