Instagram po teston një modalitet të ri të ekranit të plotë për furnizimin e tij dhe një shirit navigimi të përditësuar me shpresën për ta bërë përmbajtjen në platformë më të zbulueshme dhe zhytëse. Testi, i cili është paraqitur për “një numër të kufizuar njerëzish”, sipas zëdhënëses së Meta, Seine Kim, është përpjekja më e fundit nga kompania për të konkurruar me TikTok kur bëhet fjalë për videot sociale.
Nëse jeni pjesë e atij grupi, do të mund t’i shihni videot pothuajse tërësisht në ekran të plotë ndërsa lëvizni nëpër feed-in tuaj (shiriti i navigimit do të shfaqet ende poshtë tyre). Përshkrimi, si dhe butonat që ju lejojnë të pëlqeni ose komentoni videon, do të shfaqen përgjatë pjesës së poshtme dhe logoja e Instagramit dhe butonat e tjerë të sipërm do të shfaqen mbi krye.
Kompania ka eksperimentuar më parë me ekran të plotë në feed. Muajin e kaluar, ai testoi një dizajn që synonte të nxjerrë në pah videot, megjithëse kishte ende shirita të bardhë në krye dhe në fund të ekranit. Ai gjithashtu la shiritin kryesor të navigimit në fund kryesisht të pandryshuar, ndërsa kompania thotë se po planifikon të testojë edhe shortcuts për krijimin e një postimi ose mesazhi atje.
Ndërfaqja eksperimentale UI duket si një gjë tjetër që Instagram po bën për të provuar dhe qëndruar konkurrues me TikTok. Ndërsa CEO i Meta Mark Zuckerberg tha në një histori rreth testit se fotot “janë ende një pjesë e rëndësishme e Instagramit” dhe se kompania po punon për t’i bërë ato më të përputhshme me një feed në ekran të plotë, udhëheqja e Instagram ka bërë të qartë se imazhet nuk janë më fokusi i aplikacionit.
Burimi: The Verge