Facebook po planifikon të ribëhet me një emër të ri të fokusuar në metaverse, raportoi Verge të martën, pasi gjiganti i teknologjisë është nën kritikat e rregullatorëve në të gjithë botën për praktikat e tij të biznesit.
Kompania planifikon të njoftojë emrin e ri javën e ardhshme, raportoi Verge, duke cituar një burim me njohuri të drejtpërdrejtë të çështjes. Sipas publikimit të teknologjisë, Facebook dëshiron të jetë i njohur për më shumë sesa për mediat sociale.
Facebook (FB) nuk komenton thashethemet ose spekulimet, tha një zëdhënës i kompanisë në përgjigje të një pyetjeje në lidhje me ndryshimin e mundshëm të emrit.
Përveç rrjetit të tij kryesor të mediave sociale, Facebook gjithashtu zotëron Instagram dhe WhatsApp. Një ndryshim i emrit mund të vendosë tre mega platformat nën një markë ombrellë, të ngjashme me strukturën e përdorur nga Google, e cila është nën kompaninë mëmë Alphabet.
Ndryshimi i emrit mund të pasqyrojë drejtimin e Facebook. Metaverse i referohet përpjekjeve për të kombinuar teknologjitë virtuale dhe të realitetit të shtuar në një fushë të re online.
Ideja është që të krijohet një hapësirë e ngjashme me internetin, ku përdoruesit (nëpërmjet avatarëve digjital) mund të ecin dhe të ndërveprojnë me njëri-tjetrin në kohë reale. Në teori, përdoruesit mund të ulen rreth një tryeze virtuale takimesh me kolegë të largët, dhe më pas të shkojnë te një Starbucks virtual për t’u takuar me një mik.
Facebook njoftoi në fillim të kësaj jave se do të punësonte 10,000 njerëz në Evropë për të punuar në krijimin e metaverses.
Një riemërtim mund të jetë pjesë e një përpjekjeje për të riparuar reputacionin e Facebook-ut pas një cunami lajmesh të këqija të lidhura me dezinformatat në platformat e tij, dështimet e moderimit të përmbajtjes dhe zbulimet rreth efektit negativ që produktet e tij kanë në shëndetin mendor të disa përdoruesve.
Frances Haugen, një sinjalizues që punonte në Facebook si menaxher produkti, dëshmoi në fillim të këtij muaji se kompania është e vetëdijshme se platformat e saj përdoren për të përhapur urrejtje dhe dezinformata, por nuk ka ndërmarrë veprime për ta parandaluar atë.
Facebook ka kundërshtuar në mënyrë agresive pretendimeve, duke i quajtur shumë prej tyre “mashtruese” dhe duke argumentuar se aplikacionet e tij bëjnë më shumë të mira sesa dëme.
CEO Mark Zuckerberg planifikon të diskutojë ndryshimin e emrit në konferencën vjetore të kompanisë Connect në 28 tetor, sipas Verge.
Një numër relativisht i vogël i kompanive kryesore kanë ndryshuar markat e krijuara. Kentucky Fried Chicken e shkurtoi emrin e tij në KFC dhe marka japoneze e makinave Datsun u bë Nissan. Kompania e mediave sociale Snapchat u riemërua si Snap në 2016 për të pasqyruar sulmin e saj në hardware.
Disa ndryshime të emrave të profilit të lartë kanë pasuar skandale apo polemika. Philip Morris, krijuesi i Marlboro, ndryshoi emrin në Altria, për shembull, dhe ValuJet u bë AirTran pasi një nga avionët e tij u rrëzua në 1996.
Burimi: CNN