Të gjithë mund të vendosin qëllime, apo jo? Thjesht mendoni për atë që dëshironi të arrini, jepini vetes një afat kohor dhe bëjeni atë qëllimin tuaj. Çfarë ka kaq të vështirë në të?!
Çfarë është e gabuar me vendosjen tradicionale të qëllimeve?
Nëse do të kërkonit në Google se si të vendosni qëllime, me shumë mundësi do t’ju thotë të krijoni objektiva SMART. SMART do të thotë:
S – Specifike
M– E matshme
A – E arritshme
R – Përkatëse
T – E kufizuar në kohë
Edhe pse kjo mund të jetë një kornizë e shkëlqyer për të filluar, ajo ka disa kufizime. Para së gjithash, T (i kufizuar në kohë) është ai me të cilin haset problemi më i madh. Është padyshim e nevojshme të vendosni afate, në mënyrë që të qëndroni në rrugën e duhur dhe të mbani vrullin. Megjithatë, ky presion i shtuar mund të bëjë që disa njerëz të ngadalësojnë cilësinë. Prandaj, gjërat nuk bëhen siç duhet dhe qëllimi nuk arrihet realisht. Problemi është se ky afat është shpesh arbitrar. Nga e keni marrë këtë datë? A është realisht e rëndësishme? Kjo është e njëjta gjë me A (e arritshme). Çfarë llogaritet si e arritshme? Dhe nëse e vendosni shiritin tuaj shumë të ulët, nuk po e shtyni vërtet veten, atëherë çfarë kuptimi ka?
Problemi me vendosjen e shumë qëllimeve është se ju nuk i bazoni qëllimet tuaja në gjërat e duhura.
Gjeni PSE-në tuaj
Arsyeja pse shumë njerëz dështojnë në qëllimet e tyre është sepse ata nuk i kanë zgjedhur ato për arsyet e duhura. Zakonisht, ata e kanë bazuar atë në diçka që kanë parë në rrjetet sociale ose diçka për të cilën miqtë e tyre po flasin.
Si një sipërmarrës, ju hidhni një sy se çfarë po bëjnë pronarët e tjerë të bizneseve në industrinë tuaj dhe nuk mund të mos mendoni se duhet të bëni diçka të ngjashme. Konkurrenti juaj më i madh ka njoftuar se ata po shkruajnë një libër edhe ju DUHET t’a shkruani një të tillë! Le t’a shtoni këtë në qëllimet tuaja. DUHET të bëhet edhe këtë vit.
Por, për disa arsye, thjesht nuk mund t’a motivoni veten për të përfunduar shkrimin. Ju i jepni përparësi çdo gjëje tjetër përpara saj. Kjo është për shkak se motivimi për këtë qëllim nuk është i brendshëm.
Nëse nuk e keni parë ende fjalimin e Dan Pink në TED mbi motivimin, atëherë ndoshta tani është një kohë e mirë për t’a bërë këtë!
Motivimi juaj për të arritur qëllimin tuaj duhet të vijë nga brenda, është pasioni juaj, dëshira juaj e vërtetë. Nëse jeni të motivuar në mënyrë të jashtme nga paratë, fama e shumë të tjera, ky do të jetë motivim shumë i shkurtër. Simon Sinek ka thënë gjithmonë “të fillojmë me pse”dhe kjo vlen edhe këtu. Kuptoni pse doni t’a arrini këtë qëllim dhe pse tani? Nëse arrini në rrënjën e asaj që ju shtyn, mund t’a përdorni atë dhe të siguroheni që është për arsyet e duhura. Ju keni më shumë gjasa të arrini qëllimet tuaja nëse jeni të motivuar nga gjërat e duhura.
Mënyra e duhur për të vendosur qëllime
Kur flisni me sipërmarrës të suksesshëm që rregullisht i arrijnë qëllimet e tyre, është e qartë se ata nuk zgjedhin vetëm gjëra të larta që duan të arrijnë dhe përpiqen t’i arrijnë ato. Në vend të kësaj, ata i shohin qëllimet e tyre si një ndryshim identiteti dhe ndryshojnë zakonet, apo stilin e jetës së tyre për t’u përshtatur me ato të dikujt që do t’i thyente ato qëllime.
Një shembull sistemi i përcaktimit të qëllimeve
Një teknikë e vendosjes së qëllimeve që punojnë në krijimin e një efekti më të qëndrueshëm, quhet “SHAPING”:
Filloni pak: Mos u mundoni të bëni shumë në të njëjtën kohë. Nëse doni të shkruani një libër, mos thoni se do të shkruani për dy orë në ditë. Filloni me 100 fjalë në ditë dhe ndërtojeni atë.
Formimi i zakonit: Pas fillimit të vogël, ju duhet të krijoni zakone për t’ju ndihmuar të arrini qëllimet tuaja. Pra, ato 100 fjalë në ditë do të shkruhen çdo ditë. Kështu formohen zakonet.
Përgjegjësia: Tregojini dikujt qëllimet tuaja. Duke krijuar përgjegjësi për veten tuaj, ju keni më shumë gjasa t’i arrini ato. Përdoreni këtë partner përgjegjshmërie për t’ju ndihmuar gjithashtu t’ju inkurajojë t’i përmbaheni zakoneve tuaja.
Personalizo: Mos kopjoni tendencat e asaj që të tjerët po bëjnë. Vetëm për shkak se funksionon për ta nuk do të thotë se do të funksionojë për ju. Personalizoni metodat tuaja për t’iu përshtatur stilit tuaj të jetesës.
Motivimi i brendshëm: Zbuloni se çfarë ju nxit vërtet. Nëse e kuptoni “pse”-në tuaj të vërtetë, çfarë vjen nga brenda, atëherë mund të zgjidhni qëllimet në përputhje me rrethanat dhe do të motivoheni nga gjërat e duhura.
Jo: Të mësosh të thuash këtë fjalë të thjeshtë mund të jetë jashtëzakonisht e vështirë, por është gjëja më e fuqishme që mund të bësh. Thuaj “JO” çdo gjëje që nuk ju ndihmon të arrini qëllimin tuaj.
Gamifikimi: Shtimi i një avantazhi konkurrues në përcaktimin e qëllimit tuaj mund të ndihmojë në mrekulli. Ndiqni kaloritë, shpenzimet ose mbani një gjurmues zakonesh. Jepini vetes shpërblime në momente historike. Nëse mund t’a shihni përparimin, ai do t’ju mbajë përpara!
Provoni TË FORMULONI qëllimet tuaja në vend që t’i bëni ato SMART dhe shikoni nëse kjo ka një ndryshim në rezultatet tuaja.
Marrë nga Businessmag