Reese’s është duke lançuar linjën e vet të makeup dhe nuk është e ngrënshme.
Marka e ëmbëlsirave po bashkohet me kompaninë e kozmetikës HipDot për një koleksion me prodhim të kufizuar që përfshin një paletë me “eye shadow” në “çokollatë qumështi” dhe “çokollatë të bardhë” me gjashtë nuanca në secilën, si dhe dy balsam buzësh dhe dy furça makeup-i.
Lëshimi i tyre është plotësimi i fundit në një listë të markave ushqimore që po futen në hapësirën e bukurisë. Peeps së fundmi u bashkua me HipDot për një koleksion të shkëlqyer të hijeve të syve dhe sfungjerëve të makeup. Dhe në Mars, Chipotle u bashkua me e.l.f. Cosmetics për të lançuar një gamë të rimelëve, shkëlqyes buzësh “Make it Hot”, një set sfungjerësh dhe një çantë kozmetikë.
“Ëmbëlsirat e Reese’s kanë kënaqur miliona konsumatorë prej kaq shumë kohësh, dhe kur erdhi mundësia t’u ofrohej fansave një mënyrë të re për të kapur shqisat e tyre, ishte shumë e ëmbël si një marrëveshje për t’u realizuar“,-Jeff Sellinger, CEO i HipDot Cosmetics, tha për partneritetin.
Koleksioni me prodhim të kufizuar vjen ndërsa industria e bukurisë po rikuperohet nga përplasja nga pandemia. Veshja e maskave dhe rutina e punës nga shtëpia kanë përhapur shitjet e kozmetikës ndërsa konsumatorët përqafojnë një mënyrë jetese me mirëmbajtje të ulët. Shitjet e makijazhit ranë 34% në vitin 2020 krahasuar me një vit më parë, sipas firmës së hulumtimit të tregut NPD.
Por ndërsa më shumë amerikanë vaksinohen dhe fillojnë të kthehen në punë, kompani si Sephora po mbajnë shënime, duke bërë përpjekje për të tërhequr blerës jashtë qendrave tregtare. Dhe kompania e shpërndarjes së ushqimeve Instacart kohët e fundit shtoi makijazhin në listën e mallrave që konsumatorët mund të blejnë përmes platformës së saj të dorëzimit./ProBizz.al/