Autoriteti francez i konkurrencës ka gjobitur prodhuesin e orëve Rolex me 91.6 milionë euro (87 milionë franga CHF) për një ndalim prej një dekade të shpërndarësve të tij të autorizuar për të shitur orët e tij në internet. Autoriteti francez i konkurrencës gjobiti Rolex France së bashku me Rolex Holding SA, Fondacionin Hans Wilsdorf dhe Rolex SA, sipas një njoftimi për shtyp. Gjoba “shoqërohet me urdhër komunikimi dhe publikimi”.
Çështja iu referua rregullatorit nga Union de la Bijouterie Horlogerie dhe Pellegrin & Fils. Autoriteti i konkurrencës konsideron se dispozitat e kontratës selektive të shpërndarjes ndërmjet Rolex France dhe shpërndarësve të saj përbëjnë një marrëveshje që kufizon konkurrencën. Ai hodhi poshtë argumentin e paraqitur nga filiali francez i prodhuesit të orëve luksoze me bazë në Gjenevë “që konsistonte në justifikimin e ndalimit të shitjeve në internet me nevojën për të luftuar falsifikimin dhe tregtinë paralele”.
Mbikëqyrësi francez i konkurrencës vëren se konkurrentët kryesorë të Rolex, “të cilët përballen me të njëjtat rreziqe, autorizojnë shitjen online të produkteve të tyre në kushte të caktuara”. Sipas tij, “këto objektiva mund të arrihen me mjete që janë më pak kufizuese të konkurrencës”.
Përkthyer dhe përshtatur nga Swissinfo për Probizz.al