Aktualisht, ka mbi 4.5 miliardë njerëz në mbarë botën që përdorin një formë të mediave sociale – rreth 57% e popullsisë globale.
Megjithatë, ndërsa audienca e mediave sociale është e përhapur dhe e larmishme, vetëm një pjesë e vogël e kompanive kontrollojnë shumicën e platformave më të njohura të mediave sociale në botë. Meta, gjiganti i teknologjisë i njohur më parë si Facebook, zotëron katër nga pesë platformat më të përdorura.
Kjo grafikë nxjerr në pah rrjetet më të mëdha sociale në të gjithë globin, të matur nga përdoruesit e tyre aktivë mujorë (MAU).
Terma si “rrjet social” dhe “platformë sociale” janë përdorur në mënyrë të ndërsjellë për t’iu referuar platformave të ndryshme të mesazheve, videove dhe shpërndarjes së imazheve që kanë atribute sociale të integruara.
Platformat kryesore sociale sipas përdoruesve aktivë mujorë
Për të matur MAU-të e secilës platformë, Visual Capitalist gërmoi në burime të ndryshme, duke përfshirë dosjet më të fundit të kompanisë SEC dhe raportet tremujore të fitimeve.
Shumica e bazës së përdoruesve të Meta vjen nga platforma e saj më e njohur, Facebook – gjiganti i mediave sociale aktualisht ka rreth 2.9 miliardë MAU në mbarë botën.
Ku në botë ndodhen përdoruesit e Facebook? Baza më e madhe e përdoruesve të platformës vjen nga India, me një audiencë prej gati 350 milionë. Baza e saj e dytë më e madhe e përdoruesve janë Shtetet e Bashkuara, me 193.9 milionë përdorues, ndërsa Indonezia vjen e treta me 142.5 milionë.
Por Facebook nuk është i vetmi gjigant social në rrjetin e platformave të Metës. WhatsApp ka afërsisht 2 miliardë MAU, duke e bërë atë platformën e dytë më të madhe të Meta-s dhe rrjetin e tretë më të madh social në përgjithësi.
Ashtu si Facebook, një numër i konsiderueshëm i përdoruesve të WhatsApp janë të vendosur në Indi, me rreth 390 milionë përdorues. Brazili ka gjithashtu një pjesë të madhe të përdoruesve të WhatsApp, me një audiencë prej 108 milionë.
Klubi i Miliarda Përdoruesve
Meta aktualisht dominon peizazhin e rrjeteve sociale, me një total prej 7.5 miliardë MAU në të katërta platformat e tij. Sidoqoftë, disa kompani të tjera arritën gjithashtu pikën e një miliard MAU në të gjitha platformat e tyre në listë:
Pas Meta, Tencent ka shtrirjen e dytë më të lartë falë tre platformave të saj – WeChat, Qzone dhe QQ. Nga të tre, WeChat është aktualisht më i popullarizuari. Mesatarisht, përdoruesit e WeChat dërgojnë rreth 45 miliardë mesazhe në ditë.
E treta në listë është Alphabet, falë platformës së saj të vetme, YouTube. E themeluar në vitin 2005, kjo platformë e transmetimit të videove aktualisht ka mbi 50 milionë krijues, të cilët ndajnë afërsisht 500 orë përmbajtje video çdo minutë.
Afër Alphabet është Bytedance, me 1.6 miliardë MAU të kombinuara në dy platformat e tij – Douyin dhe homologun e tij ndërkombëtar TikTok. Ndërsa aplikacionet ndajnë shumë ngjashmëri, ato funksionojnë si entitete krejtësisht të ndara, me regjistrime, politika të përmbajtjes dhe rregullore të ndryshme.
Rrjetet sociale globale? Jo gjithmonë
Ndërsa rrjetet e mediave sociale shpesh i kapërcejnë kufijtë e vendit, vlen të përmendet se sfera në internet nuk u shpëton plotësisht kufizimeve dhe rregulloreve të botës sonë fizike.
Që nga viti 2009, Facebook është ndaluar në Kinë për mospërputhje me rregullat e censurës. Facebook u bllokua gjithashtu në Iran dhe Siri në të njëjtën kohë dhe që atëherë është bllokuar në mënyrë sporadike.
Në vitin 2020, administrata Trump u përpoq të miratonte një ndalim të ngjashëm kundër TikTok, por urdhri u bllokua nga një gjykatës federal dhe përfundimisht u anulua nga administrata Biden një vit më vonë.
Pavarësisht ndalimeve dhe pengesave të ndryshme, është e qartë se platformat e mediave sociale kanë depërtuar në jetën (dhe në ekranet) e përdoruesve në të gjithë globin. Dhe ndërsa aksesi në internet në mbarë botën vazhdon të rritet, po ashtu do të rritet edhe numri i përdoruesve të mediave sociale.
Burimi: Visual Capitalist