Shitja e automjeteve elektrike (EV) dhe alternativave të karburanteve fosile po rritet në Europë ndërsa blloku kërkon të luftojë ngrohjen globale.
Pothuajse një në pesë automjete të shitura në Bashkimin Europian gjatë tremujorit të tretë ishte një model elektrik, treguan të dhënat e reja të premten.
Shoqata Europiane e Prodhuesve të Automjeteve, ose ACEA, tha se regjistrimet e makinave hibride elektrike përbënin 20 përqind të tregut të përgjithshëm të BE-së gjatë tremujorit të tretë (korrik-shtator 2021).
Ai tejkalon naftën duke u bërë për herë të parë opsioni i dytë më i popullarizuar i fuqisë në Bashkimin Europian.
ACEA, e cila përfaqëson prodhuesit më të mëdhenj të makinave, kamionëve dhe autobusëve në Europë, tha se shitjet e automjeteve elektrike me bateri u rritën gati 57 për qind në më shumë se 212,000 njësi, ndërsa modelet hibride plug-in u rritën me gati 43 për qind në më shumë se 197,000 njësi.
Ndërkohë, makinat konvencionale me benzinë dhe naftë vazhduan të bien, sipas ACEA.
Ai tha se shitjet e makinave me benzinë, shitësit më të mëdhenj, u tkurrën me 35 për qind dhe pati një rënie prej më shumë se 50 për qind për regjistrimet e makinave me naftë gjatë tremujorit të tretë.
Europa është bërë gjithashtu një lider në EV. Një raport nga Pew Research i publikuar në qershor tregoi se në vitin 2020, Europa po kryeson rrugën në shitjet e automjeteve elektrike me një pjesë prej 10 për qind të tregut të saj të automjeteve që janë shtojca, krahasuar me 5.7 për qind në Kinë dhe vetëm 1.8 për qind në Shtetet e Bashkuara të Amerikës.
Rritja e shitjeve vjen pasi shumë vende evropiane po vendosin afate për të hequr gradualisht makinat me lëndë djegëse fosile dhe ndërsa Komisioni Europian propozoi një ndalim efektiv të automjeteve me lëndë djegëse fosile nga viti 2035.
Europa gjithashtu ka zbatuar objektivat e emetimit të karbonit dhe subvencionet për prodhuesit e makinave dhe konsumatorët për automjetet elektrike.
Burimi: Euronews