“Biznesi i vogël nuk është për zemrën e zbehtë. Është për guximtarët, të duruarit dhe këmbëngulësit”. Ky citat anonim përshkruan në mënyrë të përsosur karakterin e një pronari të suksesshëm të biznesit të vogël. Duhet më shumë punë sesa shumica e njerëzve e kuptojnë dhe duhet të jesh i gatshëm tia dalësh gjerat vështirësohen. Pavarësisht nëse po mendoni të hapni një dyqan akulloresh ose firmën tuaj këshilluese, pronarët e bizneseve duhet të jenë të vendosur, mendimtarë me mendje të hapur të gatshëm të zhyten me kokë në të panjohurën.
Kush kualifikohet si pronar i një biznesi të vogël?
Së pari, le të diskutojmë saktësisht se çfarë është një pronar i biznesit të vogël. Linjat midis një biznesi të vogël dhe të mesëm ndonjëherë janë të paqarta, dhe përkufizimi zyrtar mund të ndryshojë në bazë të vendit tuaj.
Në përgjithësi, pavarësisht nëse kompania juaj konsiderohet apo jo një biznes i vogël bazohet në faktorë të ndryshëm, duke përfshirë të ardhurat mesatare të kompanisë tuaj dhe numrin e punonjësve që punësoni. Në Shtetet e Bashkuara, bizneset që fitojnë më pak se 7 milion dollarë të ardhura ose që kanë më pak se 500 të punësuar hyjnë në këtë kategori. Në të kundërt, Evropa përcakton një biznes të vogël si të ketë më pak se 250 të punësuar dhe në Australi, është më pak se 15!
10 CILËSI TË PRONARËVE TË SUKSESSHËM TË BIZNEZEVE TË VOGLA
Kjo na çon në pikën tjetër: pronarët e bizneseve të vogla kërkojnë një kombinim unik të aftësive të caktuara të buta, në mënyrë që të mbajnë kompanitë e tyre në veprim. Të jesh i qetë me marrjen e rreziqeve dhe të mësosh se si të menaxhosh një buxhet janë vetëm dy nga aftësitë që janë thelbësore për menaxhimin e biznesit.
1. Personaliteti dhe afrueshmëria
Të qenit i mirë me të tjerët mund të tingëllojë i thjeshtë, por krijimi i lidhjeve me punonjësit tuaj, klientët, shitësit dhe madje edhe konkurrentët në të vërtetë mund t’ju sjellë më shumë biznes. Është një fakt i njohur që sa më shumë punonjës të pëlqejnë dhe respektojnë punëdhënësit e tyre, aq më i fortë është ndjenja e tyre e motivimit të ekipit.
2. Jini të gatshëm të evoluoni
Pronarët e bizneseve të vogla duhet të jenë të përgatitur të rrokullisen me grushta. Tregu në mënyrë të pashmangshme do të zhvendoset me kalimin e kohës, dhe pronarët e bizneseve duhet të përshtaten për ta mbajtur produktin e tyre të rëndësishëm. Refuzimi për të ndryshuar qasjen tuaj ndaj asaj që konsumatorët duan ose kanë nevojë do t’ju dëmtojë vetëm në planin afatgjatë.
3. Merrni rreziqe
Mark Zuckerberg, CEO i Facebook, dikur vuri në dukje se “rreziku më i madh është të mos marrësh asnjë rrezik”. Të fillosh një biznes gjithmonë do të thotë të marrësh një shans. Nuk ka asnjë mënyrë të dihet me siguri nëse do të funksionojë.
4. Jini të pavarur pavarur
Aftësia për të menduar vetë dhe për të marrë vendime të rëndësishme janë të dyja tiparet jetike të sipërmarrjes. Pavarësia siguron shtytjen për të arritur atje ku dëshironi të shkoni pa ndikimin e mendimeve të të tjerëve ose ndonjë zhurmë të jashtme. Ndoshta ju keni një ide unike për një produkt ose shërbim që nuk është krijuar më parë. Pavarësia ju jep aftësinë për të vendosur veten atje dhe për të marrë iniciativën për ta realizuar atë.
5. Jini të sigurt
Besimi dhe pavarësia shpesh shkojnë dorë për dore. Të kesh besim në vendimet e tua të biznesit dhe financiare është jetike. Meqenëse biznesi juaj jeton dhe vdes me ju, ju duhet të besoni në veten tuaj për të ecur përpara dhe për të përballuar stuhinë përmes situatave të vështira.
6. Vlerësojeni pushimin
Ndërsa është e vërtetë që pronarët e bizneseve të vogla punojnë pa u lodhur, ata gjithashtu dinë kur të bëjnë një pushim. Burnout karakterizohet nga rraskapitje, cinizëm dhe joefikasitet dhe mund të çojë në ndjenja mbingarkese dhe motivimi të zvogëluar. Mënyra më e mirë për ta shmangur atë është duke u siguruar që të përfshini disa zakone të suksesshme në jetën tuaj të përditshme, siç është caktimi i kohës larg biznesit tuaj.
7. Përkushtimi dhe këmbëngulja
E keni dëgjuar ndonjëherë shprehjen se suksesi nuk është linear? Kjo tingëllon veçanërisht e vërtetë për pronarët e bizneseve. Zakonisht duhet kohë që çdo biznes të jetë fitimprurës dhe të zgjidhë të gjitha ngërçet, në mënyrë që gjërat të ecin normalisht. Ju mund të mos e merrni atë në fillim. Më shumë gjasa do të duhet të bëni rregullime gjatë rrugës, të tilla si çmimet, modeli i biznesit tuaj, apo edhe vetë produkti juaj. Por të mos dorëzohesh dhe t’i përmbahesh asaj është ajo që do të të mbrojë.
8. Rrini në buxhet
Tejkalimi i shpenzimeve mund të jetë vdekja e biznesit tuaj. Në fakt, sipas një studimi të kryer nga Banka Amerikane, 82% e bizneseve të vogla dështojnë për shkak të menaxhimit të dobët të fluksit të parave. Kur krijoni buxhetin dhe planin tuaj të biznesit, një këshillë është të mbivlerësoni shpenzimet dhe të nënvlerësoni të ardhurat. Në atë mënyrë nuk do të shtriheni kurrë shumë të hollë dhe gjithmonë do të jeni të përgatitur për kostot e papritura.
9. Përparësia
Më shpesh sesa jo, numri i gjërave që duhet të bëni është dërrmues. Nëse punoni vetëm dhe nuk keni askënd për t’ia deleguar detyrat, kjo karakteristikë është veçanërisht e rëndësishme.
10.Shikoni pamjen e madhe
Mund të jetë e lehtë të kapesh pas çdo dite. Çdo vështirësi që lind mund të bëjë që ju të pyesni pse filloni biznesin tuaj në radhë të parë. Por kujtojini vetes për ato arsye dhe shikoni suksesin tuaj të përgjithshëm në vend të grackave të vogla – kjo është ajo që do t’ju mbajë të ecni përpara në planin afatgjatë.
BURIMI: WIX