Qeveria franceze ka vendosur një taksë për të mbështetur industrinë e muzikës në vend.
Spotify rriti çmimet e saj për klientët e rinj në Francë në përgjigje të taksës së transmetimit të qeverisë.
Abonimi mujor premium do të rritet me 13 cent në 11,12 euro, ndërsa plani familjar do të rritet në 18,21 euro në muaj, një rritje prej 22 cent. Abonimi i studentëve do të rritet me 7 cent në muaj në 6,06 €. Planit për dy persona do t’i shtohen edhe 18 cent, duke e çuar atë në 15,17 €.
Për klientët e abonuar tashmë, ata do të paguajnë më shumë nga qershori e në vazhdim.
Përdoruesit e Spotify në Francë do të paguajnë më shumë se abonentët në çdo shtet tjetër anëtar të BE-së, një lëvizje për të cilën platforma ishte paralajmëruar më parë.
“Siç kemi thënë prej kohësh, ne thjesht nuk mund të thithim asnjë taksë shtesë,” tha Spotify.
Në dhjetor, qeveria njoftoi se kompanitë në sektorin e transmetimit audio, shitjet e të cilave tejkalojnë 20 milionë euro do të duhet të paguajnë një kontribut me vlerë 1.2 % të të ardhurave të tyre të fituara në Francë.
Taksa, e cila duhet të sjellë rreth 15 milionë euro, do të shkojë për ‘Centre National de la Musique’ të Francës, e cila nga ana e saj mbështet industrinë muzikore të vendit nëpërmjet kërkimeve dhe subvencioneve.
“Spotify ka mbrojtur me krenari artistët francezë për 15 vitet e fundit”, thuhet në një deklaratë për shtyp nga platforma audio e lëshuar në mars.
Në përgjigje të taksës së transmetimit, një numër kundërshtarësh duke përfshirë Apple, Deezer, Meta, Spotify, TikTok dhe YouTube sugjeruan një skemë alternative kontributesh vullnetare vitin e kaluar për të financuar skenën muzikore të Francës – një ide që u refuzua.
Spotify më pas ndërpreu mbështetjen e tyre për dy ngjarje muzikore franceze: festivalet Francofolies de La Rochelle dhe Printemps de Bourges.
Përkthyer dhe përshtatur nga Euronews për Probizz.al