Toyota, një nga prodhuesit më të mëdhenj të automjeteve në botë, po planifikon të investojë 4 trilion jen (35 miliardë dollarë) për të ndërtuar një linjë të plotë prej 30 automjetesh elektrike me bateri deri në vitin 2030.
Ai synon gjithashtu të rrisë shitjet globale të automjeteve elektrike me bateri me 3.5 milionë njësi në vit deri në fund të dekadës, tha të martën CEO Akio Toyoda.
Shumica e shitjeve aktuale të automjeteve elektrike të Toyota-s janë makina elektrike hibride që fuqizohen nga një kombinim i një motori me djegie të brendshme dhe motorëve elektrikë me bateri. EV-të vetëm me bateri përbëjnë vetëm një pjesë të shitjeve të saj aktuale.
Prodhuesi japonez i automjeteve do të rrisë investimet e reja në teknologjitë e baterive me 500 miliardë jen (4.4 miliardë dollarë) në 2 trilion jen, sipas Toyoda. Ai do të jetë pjesë e investimit më të gjerë prej 4 trilionë jenësh të Toyota-s në automjetet elektrike me bateri dhe do të përfshijë si shpenzimet kapitale, ashtu edhe kërkimin dhe zhvillimin.
Toyota gjithashtu planifikon të investojë 4 trilion jen në lloje të tjera automjetesh elektrike, duke përfshirë makina hibride, hibride plug-in dhe automjete elektrike me qeliza karburanti, të cilat përdorin hidrogjenin si burim energjie.
“Në këtë epokë të larmishme dhe të paeksploruar, është e rëndësishme që në mënyrë fleksibël të ndryshohen llojet dhe sasitë e produkteve të prodhuara, duke mbajtur një sy në tendencat e tregut,” tha Toyoda gjatë një takimi mbi strategjitë e automjeteve elektrike të baterive të prodhuesit të makinave, sipas përkthimeve zyrtare të fjalët e tij në japonisht.
“Ne besojmë se përshtatja e shpejtë me ndryshimet në të ardhmen është më e rëndësishme sesa të përpiqesh të parashikosh të ardhmen, e cila nuk është gjë tjetër veçse e pasigurt. Ne duam t’i mbajmë opsionet në dispozicion për klientët tanë derisa të dihet rruga e duhur, “shtoi ai.
Për markën e saj luksoze Lexus, Toyota synon që automjetet elektrike me bateri të përbëjnë 100% të shitjeve të automjeteve në Europë, Amerikën e Veriut dhe Kinë deri në vitin 2030 dhe globalisht deri në vitin 2035.
Pavarësisht se është një nga pionierët e modeleve hibride, Toyota ka qenë relativisht e ngadaltë në shtytjen e saj drejt automjeteve elektrike vetëm me bateri krahasuar me disa nga konkurrentët e saj globalë si General Motors dhe Ford.
Muajin e kaluar, në konferencën e OKB-së për klimën në Skoci, prodhuesi japonez i automobilave refuzoi t’i bashkohej një grupi prej gjashtë prodhuesve kryesorë të makinave, duke përfshirë Volvo të Suedisë dhe Mercedes-Benz të Daimler, për të nënshkruar një deklaratë për heqjen e makinave me lëndë djegëse fosile deri në vitin 2040, raportoi Reuters.
Një drejtues i lartë i Toyota-s thuhet se i kishte thënë agjencisë së lajmeve se kompania nuk dëshiron të shihet si një prodhues i automjeteve elektrike, por dëshiron të shihet si një biznes neutral ndaj karbonit.
Toyota po synon neutralitetin ndaj karbonit në fabrikat prodhuese deri në vitin 2035, tha Toyoda në konferencën e së martës.
Rivali Nissan muajin e kaluar tha se do të investojë rreth 17.6 miliardë dollarë gjatë pesë viteve të ardhshme për të përshpejtuar elektrifikimin e linjës së tij të produkteve. Ai planifikon të nxjerrë në treg 23 modele të reja të elektrizuara deri në vitin 2030, 15 prej të cilave do të jenë plotësisht elektrike.
Burimi: CNBC