Për dekada, Walmart ka qenë dyqani i zgjedhur nga miliona amerikanë. Dhe ndërsa ka qenë prej kohësh një destinacion për gjërat e domosdoshme si ushqimi dhe pajisjet shtëpiake, gjigandi i shitjes me pakicë sapo lançoi një linjë të re produktesh si asnjëherë më parë. Këtë javë, Walmart sapo njoftoi fillimin e një linje krejt të re mode që ishte dy vjet në krijim.
Më 21 shtator, kompania debutoi Free Assembly, një linjë burrash dhe grash që do të ofrojë “gjëra të domosdoshme të stilit me nivel të lartë me një vlerë të pabesueshme”. Koleksioni fillestar i vjeshtës, i cili është tashmë i disponueshëm për shitje, përfshin më shumë se 30 artikuj për gra dhe 25 artikuj për burra që të gjitha kanë çmime nga 9 deri në 45 dollarë.
Linja e re, e cila drejtohet nga ish-ekzekutivi i Bonobos, Dwight Fenton, synon të jetë një lojë në biznesin e suksesshëm të brandeve private të shitësit që do të sigurojë një produkt me cilësi të lartë ndërsa qëndron nën një çmim prej 50 dollarësh!
“Unë kam pasur një vend në rreshtin e parë për transformimin që po ndodh në biznesin e modës Walmart,”-tha Fenton për Yahoo!. Ai gjithashtu ka dizajnuar për marka të mëdha si J.Crew dhe Old Navy.
“Ajo që ka munguar është një markë që ofron gjërat e domosdoshme moderne, kështu që ne vendosëm ta ndërtojmë atë markë.“
Linja e re e modës Walmart do të veçojë vetveten duke ofruar veshje sa “të përjetshme aq edhe të gjithanshme, me veshje që janë të lehta për t’u kombinuar”,-tha në një deklaratë Denise Incandela, nënkryetare e vjetër e grupit të grave dhe e ngritur dhe në internet markave për Walmart.
Free Assembly mund të jetë një pamje e re për Walmart, por nuk është përpjekja e parë e kompanisë në zgjerimin e shtrirjes së saj të modës. Blerjet e fundit sollën markat e njohura Shoebuy dhe Modcloth në arsenalin sartorial të kompanisë, si dhe një partneritet strategjik me faqen e veshjeve thredUP.
Burimi: BestLife