Kompania mëmë e Facebook po i kthehet edhe një herë mirë shërbimeve financiare, këtë herë duke eksploruar aplikime të mundshme të monedhës virtuale në të ashtuquajturin metaverse. Meta po eksploron potencialin e parave digjitale që po i referohen brenda organizatës si “Zuck Bucks”, emëruar pas emri t% themeluesit, raportoi Financial Times këtë javë.
Meta braktisi përpjekjet e saj për të krijuar një kriptomonedhë globale – e quajtur fillimisht Libra, por përfundimisht e riemërtuar si Diem – përballë reagimit të ashpër nga rregullatorët financiarë në mbarë botën. Megjithatë, themeluesi dhe shefi Mark Zuckerberg ka folur për rëndësinë e e-commerce dhe mjeteve financiare për vizionin e tij për një botë gjithëpërfshirëse në internet të quajtur metaverse.
“Ne vazhdimisht konsiderojmë risitë e produkteve të reja për njerëzit, bizneset dhe krijuesit,” tha një zëdhënës i Meta në përgjigje të një hetimi të AFP. “Si kompani, ne jemi të fokusuar në ndërtimin e metaverses dhe kjo përfshin se si mund të duken pagesat dhe shërbimet financiare.”
Zëdhënësi nuk do të komentonte mbi risitë specifike që po ndiqen, por FT raporton se krahu i shërbimeve financiare të pronarit të Facebook, Meta Financial Technologies, ka qenë në heshtje duke eksploruar krijimin e një monedhe të re virtuale që mendohet të jetë për metaversen e sapolindur të Zuckerberg – por mendohet se ka shumë pak gjasa që të jetë një tjetër kriptomonedhë e bazuar në blockchain, siç ishin parashikuar fillimisht Libra dhe Diem.
Produktet që konsiderohen në Meta përfshijnë tokenë digjitale të ngjashme me ato të përdorura për transaksione në lojëra video, me versionin e kompanisë së internetit të quajtur “Zuck Bucks” nga ata që punojnë në të, sipas Financial Times. Lojërat e njohura si Fortnite dhe Roblox përdorin tokena si monedha virtuale V-bucks dhe Robux, përkatësisht brenda aplikacionit, për transaksione. Tokenet mund të përdoren potencialisht për të shpërblyer krijuesit dhe ndikuesit, postimet e të cilëve tërheqin audiencë në internet.
Meta po kërkon të diversifikojë të ardhurat e saj përtej mbështetjes në reklamat e synuara që kanë provokuar shqetësime për cenimin e privatësisë së përdoruesve. Kjo u bë e dukshme pas përleshjes së fundit me kompaninë më të vlefshme në botë, Apple, kur prodhuesi i iPhone prezantoi funksionin e ri të Transparencës së Ndjekjes së Aplikacioneve në përditësimin e tij iOS 14.5, i cili detyron aplikacionet e pajisjes të kërkojnë leje nga përdoruesit për të marrë të dhëna unike identifikuese për reklamuesit, të njohur si IDFA.
Apple kishte deklaruar tashmë një qëndrim të vendosur për privatësinë e përdoruesve dhe po e fut në mënyrë aktive privatësinë në sistemet e saj. Shfletuesi i tij Safari tashmë bllokon cookie-t e palëve të treta si parazgjedhje, dhe vitin e kaluar Apple i detyroi ofruesit e aplikacioneve në iOS të shkruanin në listat e App Store se çfarë të dhënash mbledhin. Në të kundërt, Facebook po thotë se kufizime të tilla të aplikacioneve mund të zvogëlojnë përgjysmë fitimet e tij nga reklamat dhe ndikimi do të jetë më i ashpër për bizneset e vogla që mbështeten në reklamat e personalizuara për një pjesë të madhe të fitimeve të tyre.
Burimi: Tech HQ