Mbrojtësit e fëmijëve nga e gjithë bota i kërkuan shefit të Facebook Mark Zuckerberg të enjten të heqë dorë nga planet për një version të Instagram të drejtuar para adoleshencës.
Fushata për një Fëmijëri pa Komerciale dhe Qendra e Informacionit për Privatësinë Elektronike ishin midis gati 100 grupeve dhe individëve nga Amerika e Veriut, Europa, Afrika dhe Australia për të bërë kërkesën në një letër drejtuar Zuckerberg.
Instagram “shfrytëzon frikën e të rinjve për të humbur dhe dëshirën për miratimin e kolegëve“,-pretendonte letra.
“Fokusi i pamëshirshëm i platformës në paraqitjen, vetë-prezantimin dhe ‘branding’ paraqet sfida për privatësinë dhe mirëqenien e adoleshentëve,”-argumentoi ajo, duke u mbështetur në shqetësimet për ngacmuesit dhe përmbajtjen e papërshtatshme.
Instagram po eksploron lançimin e një versioni të rrjetit social për fëmijët nën 13 vjeç, me kontrollet prindërore. Instagram në pronësi të Facebook, si kompania e tij mëmë, lejon vetëm ata që janë më të vjetër se 13 të bashkohen, por verifikimi i moshës në internet e bën të vështirë të kapësh të gjithë shkelësit e rregullave.
“Realiteti është se fëmijët janë në internet,”-tha zëdhënësja e Facebook Stephanie Otway në përgjigje të një hetimi të AFP.
“Ata duan të lidhen me familjen dhe miqtë e tyre, të argëtohen dhe të mësojnë, dhe ne duam t’i ndihmojmë ta bëjnë atë në një mënyrë të sigurt dhe të përshtatshme për moshën.“
Facebook po punon me ekspertë të zhvillimit të fëmijëve dhe shëndetit mendor për t’i dhënë përparësi sigurisë dhe privatësisë, sipas Otway.
Instagram, i cili ka më shumë se një miliard përdorues, zbuloi së fundmi teknologji që synon të parandalojë krijimin e llogarive nga fëmijët e mitur dhe bllokimin e të rriturve nga kontaktimi i përdoruesve të rinj që nuk i njohin. Platforma po shikon gjithashtu mënyra për ta bërë më të vështirë për të rriturit që kanë shfaqur “sjellje potencialisht të dyshimta” për të bashkëvepruar me adoleshentët.
Mbrojtësit e fëmijëve ishin të dyshimtë në lidhje me versionin e propozuar për të rinjtë.
“Rekordi i gjatë i Facebook për shfrytëzimin e të rinjve dhe vënien e tyre në rrezik e bën kompaninë veçanërisht të papërshtatshme si kujdestari i një faqe për ndarjen e fotove dhe mesazheve sociale për fëmijët,”-thuhej në letrën e tyre.
“Shkurtimisht, një faqe në Instagram për fëmijë do t’i nënshtrojë fëmijët e vegjël ndaj një numri rreziqesh serioze dhe do të ofrojë pak përfitime për familjet.”/ProBizz.al/