Njëqind kompani në Mbretërinë e Bashkuar janë regjistruar për një javë pune të përhershme katër-ditore për të gjithë punonjësit e tyre pa humbje page, një moment historik në fushatën për të ndryshuar rrënjësisht qasjen e Britanisë ndaj punës.
100 kompanitë punësojnë 2,600 staf – një pjesë e vogël e popullsisë së punës në Mbretërinë e Bashkuar – por grupi i Fushatës së Javës 4 Ditore shpreson që ata të jenë pararoja e një ndryshimi të madh.
Përkrahësit e javës katërditore thonë se modeli pesëditor është një hangover nga një epokë e hershme ekonomike. Ata argumentojnë se një javë katër-ditore do t’i shtyjë kompanitë të përmirësojnë produktivitetin e tyre, që do të thotë se mund të krijojnë të njëjtin rezultat duke përdorur më pak orë. Për disa adoptues të hershëm, politika është dëshmuar gjithashtu një mënyrë e dobishme për tërheqjen dhe mbajtjen e punonjësve.
Dy kompanitë më të mëdha që janë nënshkruar janë Atom Bank dhe kompania globale e marketingut Awin, të cilat secila kanë rreth 450 staf në MB. Ata janë akredituar nga fushata katërditore e javës, që do të thotë se kanë treguar se kanë reduktuar realisht orët për punëtorët në vend që t’i detyrojnë ata në ditë më të gjata.
Adam Ross, shefi ekzekutiv i Awin, tha se miratimi i javës katërditore ishte “një nga nismat më transformuese që kemi parë në historinë e kompanisë.
“Gjatë një viti e gjysmë të fundit, ne jo vetëm që kemi parë një rritje të jashtëzakonshme në mirëqenien dhe mbarëvajtjen e punonjësve, por njëkohësisht, shërbimi dhe marrëdhëniet tona ndaj klientit, si dhe marrëdhëniet dhe ruajtja e talenteve gjithashtu kanë përfituar.”
Fushata në Mbretërinë e Bashkuar po koordinon gjithashtu skemën pilot më të madhe në botë për rreth 70 kompani, të cilat punësojnë rreth 3,300 punëtorë, për të miratuar javën katërditore në një provë me studiues në Universitetet e Kembrixhit dhe Oksfordit, kolegjin e Bostonit dhe thinktank Autonomy.
Në shtator, 88% e këtyre kompanive në një anketë në mes të provës thanë se java katërditore po funksiononte “mirë” për biznesin e tyre në atë fazë të provës. Rreth 95% e kompanive të anketuara thanë se produktiviteti ose kishte mbetur i njëjtë ose ishte përmirësuar që nga prezantimi.
Joe Ryle, drejtori i fushatës në Mbretërinë e Bashkuar, tha se kishte një vrull në rritje në miratimin e javës katër-ditore, edhe pse kompanitë po përgatiten për një recesion të gjatë.
“Ne duam të shohim që një javë katër-ditore pa humbje page të bëhet mënyra normale e punës në këtë vend deri në fund të dekadës, kështu që ne po synojmë të nënshkruajmë shumë kompani të tjera gjatë viteve të ardhshme,” tha ai.
“Me shumë biznese që luftojnë për të përballuar rritjen e pagave me inflacion prej 10%, ne kemi filluar të shohim prova në rritje se një javë katër-ditore pa humbje page po ofrohet si një zgjidhje alternative.”
Shumica e kompanive që kanë miratuar zyrtarisht javën katërditore janë në sektorin e shërbimeve si teknologjia, eventet apo kompanitë e marketingut. Megjithatë, fushata tha se disa punëdhënës të prodhimit dhe ndërtimit ishin regjistruar gjithashtu.
Disa historianë kanë thënë se debati mbi futjen e javës katërditore ka shumë ngjashmëri me fushatën e shekullit të 19-të për një fundjavë dy-ditore.
Burimi: The Guardian