Edhe pse është një SUV kompakt, Tiguan është një punë e madhe. Jo vetëm që është modeli më i shitur i Volkswagen-it në SHBA, por është edhe modeli më i njohur i prodhuesit të automobilave gjermanë në nivel global. Pra, për ridizajnimin e këtij automjeti, VW e luajti atë me zgjuarsi, duke e zbukuruar Tiggy-n me disa përmirësime të vogla në vend që të hedhë gjithçka dhe të fillojë nga e para. Kjo qasje konservatore nuk është më emocionuesja, por është e vështirë të argumentohet me rezultatet.
E re, por mund të mos e vini re
Nëse nuk jeni në gjendje të dalloni ndryshimet midis Tiguan të azhurnuar dhe modelit që po largohet, nuk mund t’ju fajësojmë. Vizualisht, pak ka ndryshuar – dhe kjo nuk është një gjë e keqe. Ky SUV ka qenë gjithmonë i dizajnuar pastër dhe i arrirë.
Pra, çfarë ka të re për 2022? Duke filluar nga para dhe nga qendra, fytyra e Tiguan është përpunuar dhe trupi ka linja më të mprehta. Fenerët LED janë tarifë standarde dhe modele të caktuara kanë zbukurim të ndriçuar në grilë. Ofrohen modele të reja të rrotave, me madhësi që variojnë nga 43 në 50 cm. Sa i përket ngjyrave të bojës, Oryx White dhe Kings Red bashkohen me paletën, dhe ‘mbrapa, emri Tiguan tani gjendet në qendër të bagazhit për një pamje më premium.
Konservatorizmi i Tiguanit kalon në kabinën e tij. Edhe pse ndoshta jo aq e bukur sa ajo që ofron Mazda CX-5, emërimet e Tiguan janë padyshim pranë majës së klasës së tij, duke tejkaluar lehtësisht Ford Escape dhe Toyota RAV4. Ky testues SEL R-Line me sipërfaqe ka hektarë prej plastike të butë, lëkurë me cilësi të mirë dhe qepje me ngjyra të kundërta. Gjithçka është e ndërtuar mirë dhe e fortë, plus ergonomia siguron shumë pak ankesa.
Për lehtësi shtesë, hyrja pa çelës me shtypjen e butonit, Wi-Fi në makinë dhe sediljet e përparme të nxehta janë të gjitha standarde. Nga modeli SE e lart ju merrni edhe nisjen në distancë dhe kontrollin e klimës me dy zona me kontrolle të ndjeshme në prekje për shpejtësinë dhe temperaturën e ventilatorit. Kjo tingëllon si një ide e tmerrshme, por ato funksionojnë në thelb si një ndërprerës fizik ose dial, duke iu përgjigjur menjëherë dhe me saktësi.
Një grup instrumentesh dixhital 20 cmështë pajisje standarde, por Tiguan më i çuditshëm i ofruar vjen me një 26 cm. Përtej kësaj, modelet S janë të pajisura me një ekran me prekje 17 cm, ndërsa të gjitha variantet e tjera shfaqin një panel 20 cm. Ky grup multimedial është kryesisht performues, por ndërfaqja e përdoruesit nuk është më intuitive në biznes. Por hej, nëse është një problem, gjithmonë mund të përdorni Android Auto ose Apple CarPlay. Të dy sistemet e pasqyrimit të smartphone janë standarde.
Tiguanët me rrota të përparme vijnë me një vend për një rresht të tretë, diçka që mund të jetë e dobishme, por variantet me të gjitha rrotat janë vetëm me dy rreshta. Shkalla e instalimit të sediljeve të rreshtit të tretë në variantet me lëvizje me të gjitha rrotat ishte vetëm rreth 10%, kështu që me zgjuarsi, prodhuesi i automjeteve e zëvendësoi atë për vitin 2022. Ka shumë hapësirë ngarkese në këtë SUV. Ju keni 37.6 metra kub hapësirë pas sediljes së rreshtit të dytë dhe deri në 73.4 kur mbështetësja e pasme paloset poshtë, gjë që mund ta bëni me lehtësi duke tërhequr disa çelësa. Modelet me lëvizje të përparme janë pak më pak të fuqishme, por ende mjaft të bollshme.
Ky SUV është motivuar edhe një herë nga një 2.0-litër turbo I4, dhe si më parë, ai jep 184 kuaj fuqi. Në letër, këto shifra duken mjaft të zbehta, por performanca e Tiggy është çuditërisht e fortë. Nuk e ka të vështirë të përshpejtohet me çdo shpejtësi dhe ndihet shumë energjik nga 2,000 rpm në rreth 4,500. Edhe pse shifrat kulmore të këtij motori nuk kanë ndryshuar, është akorduar që të ofrojë më shumë oomph të mesëm dhe të jetë më efikas.
Automjeti është pak më ekonomik se vitin e kaluar. Përsosja ka qenë gjithmonë një shenjë dalluese e motorit 2.0 litërsh turbo Volkswagen EA888, i cili bën një punë bindëse duke imituar një V6 të mirë. Në këtë aplikim, motori është më i qetë sa kurrë, mezi ndihet ndonjë dridhje në vendin e pasagjerëve.
Tiguan në dukje ka zero fleksibilitet të shasisë dhe nuk lëshon kërcitje apo tronditje, gjë që e bën atë të ndjehet më shumë si një automjet luksoz sesa diçka e ndërtuar nga një prodhues i tregut masiv.
Kjo ngurtësi strukturore përkthehet në një udhëtim super të rafinuar. Udhëtimi i tij është gjithashtu çuditërisht i lirë nga dridhjet ose gërryerjet, gjë që nënvizon më tej përsosjen e tij konkurruese me luksin. Sa i përket ndjenjës së drejtimit, është klasë konkurruese: E lehtë në prekje, por mjaft e shpejtë për t’u ndjerë e shkathët.
Parandalimi i aksidenteve, paralajmërimi i përplasjes përpara, monitorimi dhe alarmi i trafikut të pasëm janë të gjitha standarde. Përpara, kompleti i ndihmave IQ Drive i Volkswagen përfshihet gjithashtu në të gjitha, përveç modelit bazë S, dhe atje kushton vetëm 895 dollarë. Kjo përfshin asistencën për mbajtjen e korsisë, frenimin automatik të urgjencës me zbulimin e këmbësorëve dhe alarmin e trafikut të pasëm. Travel Assist-versioni i VW i kontrollit adaptues të lundrimit me aftësi ndalimi dhe shkimi dhe qendërzim në korsi – është gjithashtu i përfshirë. Në Tiguan, kjo veçori funksionon siç reklamohet, duke rregulluar pa probleme shpejtësinë e automjetit sipas nevojës dhe duke e mbajtur atë midis linjave, megjithëse sistemi i përqendrimit në korsi nuk është aq i fortë sa në automjetet nga prodhuesit e tjerë.
Një nga më të mirët
Tiguan i përditësuar duhet të jetë i disponueshëm në shitësit e Volkswagen së shpejti. Gama më e efektshme tani përfshin S, SE, SE R-Line Black dhe highfalutin SEL R-Line, modeli i vlerësuar këtu. Ky shembull kontrollon rreth 38,000 dollarë duke përfshirë 1,995 dollarë në tarifat e dorëzimit, aspak një shumë e paarsyeshme duke pasur parasysh se sa të shtrenjta janë bërë automjetet. Modeli bazë është rreth 10 dollarë më i lirë, me zbukurimin S që fillon me 27,190 dollarë, një çmim fillestar që e vë Tiguanin në përputhje me konkurrentët.
Burimi: C Net