• PROBIZZ
  • MARKETING
  • BIZNESE
  • KONTAKT
E diel, 10 Dhjetor, 2023
  • Login
  • Register
No Result
View All Result
ABONOHU
Probizz.al
  • FILLIMI
  • BIZNES
    • STARTUP
    • BIZNESE VIP
    • SME
  • HISTORI SUKSESI
    • SIPERMARRES TE SUKSSESHEM
    • TALENTE TE REJA
  • AKTUALITET
    • NJOFTIM I RENDESISHEM
    • DESTINACIONE
    • SPORT
  • INTERVISTA
    • KARRIERE
    • OPINIONE
    • INTERVISTE AKTUALITETI
  • EKONOMI
    • PUBLIKIME
    • RAPORTE
  • EVENTE
    • MARKETING
    • PANAIRE
    • TRAJNIME
  • BOTA
    • TEKNOLOGJI
    • RISI
    • SHKENCE
    • SHOW BIZZ
  • LIFESTYLE
    • KESHILLA SHENDETI
    • KESHILLA BUKURIE
    • KESHILLA SUKSESI
    • SOCIAL MEDIA
  • FILLIMI
  • BIZNES
    • STARTUP
    • BIZNESE VIP
    • SME
  • HISTORI SUKSESI
    • SIPERMARRES TE SUKSSESHEM
    • TALENTE TE REJA
  • AKTUALITET
    • NJOFTIM I RENDESISHEM
    • DESTINACIONE
    • SPORT
  • INTERVISTA
    • KARRIERE
    • OPINIONE
    • INTERVISTE AKTUALITETI
  • EKONOMI
    • PUBLIKIME
    • RAPORTE
  • EVENTE
    • MARKETING
    • PANAIRE
    • TRAJNIME
  • BOTA
    • TEKNOLOGJI
    • RISI
    • SHKENCE
    • SHOW BIZZ
  • LIFESTYLE
    • KESHILLA SHENDETI
    • KESHILLA BUKURIE
    • KESHILLA SUKSESI
    • SOCIAL MEDIA
No Result
View All Result
Probizz.al
No Result
View All Result

4 inovacione digjitale që po transformojnë industrinë e modës

31 Mars, 2022
in INOVACION, Te Pergjithshme, Teknologji
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Blerja e rrobave ka filluar të duket shumë ndryshe nga dikur.

Pandemia ka përshpejtuar adoptimin e tregtisë elektronike, me shitjet në internet të veshjeve, aksesorëve dhe këpucëve duke arritur në 180.5 miliardë dollarë në vitin 2021 – dhe vlerësimet e industrisë do të rriten në 295.7 miliardë dollarë deri në vitin 2025, sipas të dhënave nga Statista. Kjo rritje ka të ngjarë të nxitet nga risitë që ndihmojnë konsumatorët të blejnë në mënyrë më të zgjuar, më të qëndrueshme dhe më të personalizuar.

Këtu janë disa mënyra se si kompanitë tashmë po transformojnë botën e modës përmes zhvillimeve të reja digjitale.

  1. Aktivizimi i provave virtuale

Më shumë porosi të veshjeve në internet do të thotë më shumë kthime – kjo krijon një problem serioz të qëndrueshmërisë, si financiarisht ashtu edhe mjedisor, thotë Whitney Cathcart, 55, bashkëthemeluese e 3DLOOK, kompania virtuale e testimit B2B A.I. me bazë në San Mateo, Kaliforni. E themeluar në vitin 2016, 3DLOOK lejon blerësit në internet të krijojnë një avatar të personalizuar duke dërguar foto 2-D. Me avatarin e tyre, ata marrin rekomandime të personalizuara për përshtatjen dhe madhësinë. Qëllimi, thotë Cathcart, është të ndihmojë njerëzit të blejnë rroba që ata e dinë se do të përshtaten dhe do të duken mirë, edhe kur nuk ka një dhomë montimi në horizont. “Ne llogarisim mbi 86 pika matëse në trupin e njeriut dhe kjo bëhet baza për rekomandimet tona për madhësinë,” thotë ajo.

Sot, 3DLOOK ka rreth 100 klientë, duke përfshirë markat e modës si 1822 Denim dhe Dickies, dhe ka mbledhur rreth 15 milionë dollarë fonde. Sfida më e madhe për rritjen, thotë Cathcart, është punësimi i më shumë shitësve dhe sjellja e më shumë klientëve. Por ajo ka besim se kërkesa vetëm do të rritet. “Nëse mendoni se si do të bëjmë pazar pas një dekade, ne nuk do të jemi ulur në kompjuterët tanë, duke pyetur veten se cila është madhësia jonë – artikujt do të na shërbejnë në 3-D,” thotë ajo. “Transformimi digjital gjatë pesë deri në 10 vitet e ardhshme do të jetë magjepsës.“

  1. Ndihma e markave për të vlerësuar kërkesën

Si të shmangni një grumbull inventarësh të pashitur në fund të një sezoni? Të dini saktësisht se çfarë duan klientët tuaj dhe të kuptoni më mirë se si të mos e teproni ose nënkompensoni kërkesën. FashWire, një aplikacion blerjesh me bazë në Seattle, i themeluar në vitin 2018, synon ta bëjë këtë duke luajtur përvojën e blerjeve për klientin. Përdoruesit mund të zbulojnë veshje dhe aksesorë nga më shumë se 400 marka dhe stilistë globalë dhe të votojnë nëse u pëlqejnë apo jo. Të dhënat e nxjerra nga këto ndërveprime të përdoruesve ndahen me projektuesit në site, të cilët i përdorin për të kuptuar më mirë preferencat e klientëve, duke i lejuar ata të nxisin konvertimin në faqet e tyre të internetit. FashWire mbledh një komision prej 15 për qind nga blerjet që drejtohen nga platforma dhe nuk i ngarkon projektuesit për t’u regjistruar.

FashWire gjithashtu pretendon se teknologjia e saj krijon një përvojë më të mirë të blerjes së përdoruesit. “Aftësitë tona vizuale A.I. ofrojnë rekomandime të sakta bazuar në sjelljen dhe interesat e përdoruesve të kaluar, dhe ne përdorim gjithashtu A.I. për të përmirësuar vazhdimisht mjetet tona të kërkimit dhe zbulueshmërisë në platformën tonë,” thotë themeluesja dhe CEO Kimberly Carney, 53 vjeç.

  1. Bërja e blerjeve më personale

Lodhja nga pazaret është diçka që 52-vjeçarja Julie Bornstein, themeluese dhe CEO e aplikacionit të blerjeve me bazë në San Francisko, The Yes, e ka ndjerë personalisht. Veteranja e tregtisë elektronike themeloi kompaninë e saj në 2018 për të ndihmuar klientët të gjejnë veshjet që duan në të vërtetë pa pasur nevojë të kalojë faqe, faqe të rezultateve të kërkimit. Përdoruesit bëjnë një kuiz stili kur regjistrohen në platformë dhe sa më shumë të ndërveprojnë me platformën, aq më mirë e kupton stilin e tyre. Po përmban artikuj nga qindra marka bashkëkohore dhe u tregon përdoruesve vetëm artikujt që janë të disponueshëm në madhësinë e tyre, midis karakteristikave të tjera cilësore. Në thelb, rezulton në një përvojë shumë personale blerjeje. “Ne shtojmë rreth 500 atribute për çdo produkt që vjen nga katalogu i një marke në mënyrë që të kuptojmë produktin,” thotë Bornstein. “Pastaj, ne përdorim A.I. për të kuptuar konsumatorin.”

Po merr 25 për qind nga çdo shitje në faqe dhe nuk kërkon që markat të paguajnë tarifat e regjistrimit ose të stokut – kështu që nuk është një konkurrent për shitësit e mëdhenj si Shopbop ose Nordstrom (ku Bornstein punoi në tregtinë elektronike për pese vite). Deri më sot, kompania ka mbledhur rreth 30 milionë dollarë.

  1. Krijimi i një sistemi mode më rrethor

Shumica e njerëzve kanë tendencë të veshin një pjesë të vogël të dollapit të tyre, thotë Nicole Kobilansky, 36 vjeç, CEO dhe bashkëthemeluese e aplikacionit të modës Storey me bazë në San Francisko. Kur ajo lançoi aplikacionin në vitin 2021, qëllimi i saj ishte që t’i bënte njerëzit të rizbulonin veshjet dhe aksesorët që tashmë i posedojnë, ndërkohë që në të njëjtën kohë ua bënte më të lehtë rishitjen e artikujve me të cilët janë gati të ndahen. Përdoruesit krijojnë versione digjitale të garderobave të tyre duke ngarkuar manualisht foto të artikujve ose duke përdorur aftësitë e inteligjencës artificiale të aplikacionit për të skanuar emailet e tyre për blerjet e veshjeve në internet. Nga atje, ata mund të kolazhojnë veshjet, të rishesin artikuj dhe të postojnë foto të veshjeve, në të cilat artikujt etiketohen automatikisht – duke u dhënë përdoruesve të dhëna të vlefshme se cilat artikuj veshin më shpesh.

Kompania ngriti një raund engjëlli ndërsa ishte në Techstars në janar 2021, dhe aktualisht është duke mbledhur kapitalin paraprak. Kati është para të ardhurave, por Kobilansky po eksploron modele të ndryshme biznesi, duke marrë potencialisht një pjesë të çdo rishitjeje që ndodh në aplikacion, ose duke rekomanduar artikuj të dorës së dytë nga faqet e rishitjes së palëve të treta dhe duke marrë një tarifë filial për ato blerje. “Kjo është një mënyrë për ne për të ndihmuar në inkurajimin e njerëzve që të blejnë të dorës së dytë sa herë që është e mundur,” thotë Kobilansky.

Burimi: Inc

Tags: BlerjeIndustriInovacionMarkaOnline shoppingProva virtualeShoppingVeshje
ShareTweetShare

TE NGJASHME

Solares pjesë e Panairit Ndërkombëtar të Tiranës
Te Pergjithshme

Solares pjesë e Panairit Ndërkombëtar të Tiranës

7 Dhjetor, 2023
A po planifikon BE-ja të shtyjë në kohë tarifat për automjetet elektrike pas Brexit?
AUTO

A po planifikon BE-ja të shtyjë në kohë tarifat për automjetet elektrike pas Brexit?

7 Dhjetor, 2023
Këshilla që na duhen, mënyra për të ulur faturën e energjisë
Aktualitet

Këshilla që na duhen, mënyra për të ulur faturën e energjisë

3 Dhjetor, 2023
Amazon: Punonjësit të kthehen në zyra
Teknologji

Amazon prezanton chatbot-in e inteligjencës artificiale

30 Nëntor, 2023
Bill Gates: Njerëzit mund të punojnë vetëm tre ditë në javë falë robotëve të inteligjencës
Teknologji

Bill Gates: Njerëzit mund të punojnë vetëm tre ditë në javë falë robotëve të inteligjencës

29 Nëntor, 2023
Mbi 500 punonjës të OpenAI kërcënojnë të japin dorëheqjen
Teknologji

Sam Altman është rikthyer si CEO i OpenAI

22 Nëntor, 2023
Next Post

Horoskopi ditor – 1 prill 2022

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

TE FUNDIT

Vitaminat që duhet të marrin burrat përmes ushqimeve

Vitaminat që duhet të marrin burrat përmes ushqimeve

35 minuta ago
Rama: Turizmi malor në Shqipëri do të jetë si në Zvicër dhe Austri

Rama: Turizmi malor në Shqipëri do të jetë si në Zvicër dhe Austri

22 orë ago
Themelohet Aleanca e Tregtisë Elektronike në Ballkan

Themelohet Aleanca e Tregtisë Elektronike në Ballkan

22 orë ago
BE marrëveshje për rregullat e reja për Inteligjencën Artificiale

BE marrëveshje për rregullat e reja për Inteligjencën Artificiale

22 orë ago
Eventi i rëndësishëm i Rita Orës për Vitin e ri

Eventi i rëndësishëm i Rita Orës për Vitin e ri

23 orë ago

TE REKOMANDUARA

    NA NDIQNI NE RRJETE SOCIALE

    Probizz.al

    © 2019-2023 Te gjitha te drejtat e rezervuara - Mundesuar nga Postjer Agency dhe Entrenovu.

    TE TJERA

    • BIZNES
    • HISTORI SUKSESI
    • AKTUALITET
    • INTERVISTA
    • EKONOMI
    • EVENTE
    • BOTA

    NA NDIQNI

    No Result
    View All Result
    • FILLIMI
    • BIZNES
      • STARTUP
      • BIZNESE VIP
      • SME
    • HISTORI SUKSESI
      • SIPERMARRES TE SUKSSESHEM
      • TALENTE TE REJA
    • AKTUALITET
      • NJOFTIM I RENDESISHEM
      • DESTINACIONE
      • SPORT
    • INTERVISTA
      • KARRIERE
      • OPINIONE
      • INTERVISTE AKTUALITETI
    • EKONOMI
      • PUBLIKIME
      • RAPORTE
    • EVENTE
      • MARKETING
      • PANAIRE
      • TRAJNIME
    • BOTA
      • TEKNOLOGJI
      • RISI
      • SHKENCE
      • SHOW BIZZ
    • LIFESTYLE
      • KESHILLA SHENDETI
      • KESHILLA BUKURIE
      • KESHILLA SUKSESI
      • SOCIAL MEDIA

    © 2019-2023 Te gjitha te drejtat e rezervuara - Mundesuar nga Postjer Agency dhe Entrenovu.

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password? Sign Up

    Create New Account!

    Fill the forms below to register

    All fields are required. Log In

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In