4 inovacione digjitale që po transformojnë industrinë e modës

Blerja e rrobave ka filluar të duket shumë ndryshe nga dikur.

Pandemia ka përshpejtuar adoptimin e tregtisë elektronike, me shitjet në internet të veshjeve, aksesorëve dhe këpucëve duke arritur në 180.5 miliardë dollarë në vitin 2021 – dhe vlerësimet e industrisë do të rriten në 295.7 miliardë dollarë deri në vitin 2025, sipas të dhënave nga Statista. Kjo rritje ka të ngjarë të nxitet nga risitë që ndihmojnë konsumatorët të blejnë në mënyrë më të zgjuar, më të qëndrueshme dhe më të personalizuar.

Këtu janë disa mënyra se si kompanitë tashmë po transformojnë botën e modës përmes zhvillimeve të reja digjitale.

  1. Aktivizimi i provave virtuale

Më shumë porosi të veshjeve në internet do të thotë më shumë kthime – kjo krijon një problem serioz të qëndrueshmërisë, si financiarisht ashtu edhe mjedisor, thotë Whitney Cathcart, 55, bashkëthemeluese e 3DLOOK, kompania virtuale e testimit B2B A.I. me bazë në San Mateo, Kaliforni. E themeluar në vitin 2016, 3DLOOK lejon blerësit në internet të krijojnë një avatar të personalizuar duke dërguar foto 2-D. Me avatarin e tyre, ata marrin rekomandime të personalizuara për përshtatjen dhe madhësinë. Qëllimi, thotë Cathcart, është të ndihmojë njerëzit të blejnë rroba që ata e dinë se do të përshtaten dhe do të duken mirë, edhe kur nuk ka një dhomë montimi në horizont. “Ne llogarisim mbi 86 pika matëse në trupin e njeriut dhe kjo bëhet baza për rekomandimet tona për madhësinë,” thotë ajo.

Sot, 3DLOOK ka rreth 100 klientë, duke përfshirë markat e modës si 1822 Denim dhe Dickies, dhe ka mbledhur rreth 15 milionë dollarë fonde. Sfida më e madhe për rritjen, thotë Cathcart, është punësimi i më shumë shitësve dhe sjellja e më shumë klientëve. Por ajo ka besim se kërkesa vetëm do të rritet. “Nëse mendoni se si do të bëjmë pazar pas një dekade, ne nuk do të jemi ulur në kompjuterët tanë, duke pyetur veten se cila është madhësia jonë – artikujt do të na shërbejnë në 3-D,” thotë ajo. “Transformimi digjital gjatë pesë deri në 10 vitet e ardhshme do të jetë magjepsës.

  1. Ndihma e markave për të vlerësuar kërkesën

Si të shmangni një grumbull inventarësh të pashitur në fund të një sezoni? Të dini saktësisht se çfarë duan klientët tuaj dhe të kuptoni më mirë se si të mos e teproni ose nënkompensoni kërkesën. FashWire, një aplikacion blerjesh me bazë në Seattle, i themeluar në vitin 2018, synon ta bëjë këtë duke luajtur përvojën e blerjeve për klientin. Përdoruesit mund të zbulojnë veshje dhe aksesorë nga më shumë se 400 marka dhe stilistë globalë dhe të votojnë nëse u pëlqejnë apo jo. Të dhënat e nxjerra nga këto ndërveprime të përdoruesve ndahen me projektuesit në site, të cilët i përdorin për të kuptuar më mirë preferencat e klientëve, duke i lejuar ata të nxisin konvertimin në faqet e tyre të internetit. FashWire mbledh një komision prej 15 për qind nga blerjet që drejtohen nga platforma dhe nuk i ngarkon projektuesit për t’u regjistruar.

FashWire gjithashtu pretendon se teknologjia e saj krijon një përvojë më të mirë të blerjes së përdoruesit. “Aftësitë tona vizuale A.I. ofrojnë rekomandime të sakta bazuar në sjelljen dhe interesat e përdoruesve të kaluar, dhe ne përdorim gjithashtu A.I. për të përmirësuar vazhdimisht mjetet tona të kërkimit dhe zbulueshmërisë në platformën tonë,” thotë themeluesja dhe CEO Kimberly Carney, 53 vjeç.

  1. Bërja e blerjeve më personale

Lodhja nga pazaret është diçka që 52-vjeçarja Julie Bornstein, themeluese dhe CEO e aplikacionit të blerjeve me bazë në San Francisko, The Yes, e ka ndjerë personalisht. Veteranja e tregtisë elektronike themeloi kompaninë e saj në 2018 për të ndihmuar klientët të gjejnë veshjet që duan në të vërtetë pa pasur nevojë të kalojë faqe, faqe të rezultateve të kërkimit. Përdoruesit bëjnë një kuiz stili kur regjistrohen në platformë dhe sa më shumë të ndërveprojnë me platformën, aq më mirë e kupton stilin e tyre. Po përmban artikuj nga qindra marka bashkëkohore dhe u tregon përdoruesve vetëm artikujt që janë të disponueshëm në madhësinë e tyre, midis karakteristikave të tjera cilësore. Në thelb, rezulton në një përvojë shumë personale blerjeje. “Ne shtojmë rreth 500 atribute për çdo produkt që vjen nga katalogu i një marke në mënyrë që të kuptojmë produktin,” thotë Bornstein. “Pastaj, ne përdorim A.I. për të kuptuar konsumatorin.”

Po merr 25 për qind nga çdo shitje në faqe dhe nuk kërkon që markat të paguajnë tarifat e regjistrimit ose të stokut – kështu që nuk është një konkurrent për shitësit e mëdhenj si Shopbop ose Nordstrom (ku Bornstein punoi në tregtinë elektronike për pese vite). Deri më sot, kompania ka mbledhur rreth 30 milionë dollarë.

  1. Krijimi i një sistemi mode më rrethor

Shumica e njerëzve kanë tendencë të veshin një pjesë të vogël të dollapit të tyre, thotë Nicole Kobilansky, 36 vjeç, CEO dhe bashkëthemeluese e aplikacionit të modës Storey me bazë në San Francisko. Kur ajo lançoi aplikacionin në vitin 2021, qëllimi i saj ishte që t’i bënte njerëzit të rizbulonin veshjet dhe aksesorët që tashmë i posedojnë, ndërkohë që në të njëjtën kohë ua bënte më të lehtë rishitjen e artikujve me të cilët janë gati të ndahen. Përdoruesit krijojnë versione digjitale të garderobave të tyre duke ngarkuar manualisht foto të artikujve ose duke përdorur aftësitë e inteligjencës artificiale të aplikacionit për të skanuar emailet e tyre për blerjet e veshjeve në internet. Nga atje, ata mund të kolazhojnë veshjet, të rishesin artikuj dhe të postojnë foto të veshjeve, në të cilat artikujt etiketohen automatikisht – duke u dhënë përdoruesve të dhëna të vlefshme se cilat artikuj veshin më shpesh.

Kompania ngriti një raund engjëlli ndërsa ishte në Techstars në janar 2021, dhe aktualisht është duke mbledhur kapitalin paraprak. Kati është para të ardhurave, por Kobilansky po eksploron modele të ndryshme biznesi, duke marrë potencialisht një pjesë të çdo rishitjeje që ndodh në aplikacion, ose duke rekomanduar artikuj të dorës së dytë nga faqet e rishitjes së palëve të treta dhe duke marrë një tarifë filial për ato blerje. “Kjo është një mënyrë për ne për të ndihmuar në inkurajimin e njerëzve që të blejnë të dorës së dytë sa herë që është e mundur,” thotë Kobilansky.

Burimi: Inc