E festuar për herë të parë në 1994, 5 Tetori njihet ndërkombëtarisht si Dita Botërore e Mësuesve për të përkujtuar përvjetorin e miratimit të Rekomandimit të UNESCO-s të vitit 1966 në lidhje me Statusin e Mësuesve, i cili përcakton standarde në lidhje me të drejtat dhe përgjegjësitë e mësuesve në të gjithë globin.
“Pandemia ka ndriçuar vlerën e pazëvendësueshme të profesionit të mësuesit në shoqëri, por edhe kushtet e vështira të punës me të cilat përballen shumë mësues,” shkruajnë udhëheqësit e UNESCO-s në një deklaratë. “Në Ditën Botërore të Mësuesve ne nuk po festojmë vetëm çdo mësues. Ne po u bëjmë thirrje vendeve që të investojnë në to dhe t’i japin përparësi në përpjekjet globale të rimëkëmbjes së arsimit, në mënyrë që çdo nxënës të ketë qasje te një mësues i kualifikuar dhe i mbështetur.“
Sot, kompensimi dhe kushtet e punës mund të ndryshojnë shumë për mësuesit në të gjithë botën.
Të dhënat më të fundit të OECD tregojnë se pagat për mësuesit fillorë me 15 vjet përvojë janë më të larta në Luksemburg, ku arsimtarët fitojnë mesatarisht 101,360 dollarë në vit.
Në Shtetet e Bashkuara, mësuesit fitojnë më shumë se 62,101 dollarë pas Gjermanisë, Kanadasë, Holandës, Australisë dhe Irlandës.
Të dhënat e OECD tregojnë se mësuesit e mesëm me nivele të ngjashme përvojash fitojnë pak më shumë, duke fituar afërsisht 109,203 dollarë në Luksemburg dhe 65,248 dollarë në SHBA.
Kushtet e mësuesve amerikanë gjithashtu ndryshojnë shumë nga shteti në shtet. WalletHub kohët e fundit krahasoi 50 shtete dhe Distriktin e Kolumbisë sipas masave të kompensimit, mundësive dhe mjedisit të punës dhe zbuloi se New York-u ishte shteti më i mirë për mësuesit për shkak të pagave më të larta se mesatarja (edhe kur përshtatet për koston lokale të jetesës) dhe shpenzime të larta për nxënës.
Në të kundërt, New Hampshire dhe Distrikti i Kolumbisë u zbuluan se ishin ndër vendet më të këqija për mësuesit për shkak të pagave relativisht të ulëta të mësuesve dhe niveleve të larta të qarkullimit të mësuesve.
Në Shtetet e Bashkuara, mësuesit kanë qenë në vijën e parë të adresimit të disa prej implikimeve më serioze sociale të pandemisë koronavirus. Shumë mësues u zhvendosën midis mësimdhënies personalisht dhe online, ngritën ndërgjegjësimin thelbësor për çështje të tilla si uria dhe pabarazia në fëmijëri dhe janë bërë pengje politike në parandalimin e pandemisë dhe debatet në lidhje me racën.
Përpara pandemisë, studiuesit vlerësuan se një në gjashtë mësues amerikanë kishte të ngjarë të linte profesionin. Të dhënat e studimit më të fundit nga viti 2021 sugjerojnë se një në katër mësues konsideroi të linte dorëheqjen pas vitit shkollor 2020-2021.
“Askush nuk hyn në mësimdhënie duke menduar se do të fitojë shumë para. Ju hyni në të sepse është diçka që dëshironi të bëni. Dhe ne kemi arritur në pikën ku është shfrytëzuar. Kur shfrytëzoni dikë në një pikë të caktuar, njerëzit fillojnë të rishqyrtojnë mundësitë e tyre.” – tha Henry Rivera Leal, një ish mësues nga New Orleans për CNBC Make It në qershor 2021 pasi la punën e tij mësimore gjatë pandemisë.
Burimi: CNBC