Klienti i sotëm është më i njohur me teknologjinë digjitale se kurrë më parë. Për të qëndruar gjallë, bizneset duhet të lëvizin shpejt në mënyrë që të adoptojnë përvojat digjitale për të përmbushur pritshmëritë në zhvillim të konsumatorëve dhe për të shmangur gabimet e kushtueshme. Çelësi për të optimizuar platformat digjitale është të kuptoni klientët tuaj: çfarë i kënaq ata, si po ndërveprojnë me kanalet tuaja, ku po përballen me vështirësi dhe si duket ndërveprimi i tyre me produktet dhe shërbimin e brandit.
Për të kuptuar plotësisht udhëtimin e klientit dhe për të arritur rritje të përshpejtuar, bizneset duhet t’i japin përparësi vizualizimit dhe analizës së 100% të ndërveprimeve digjitale. Çdo pjesë e munguar e informacionit ose boshllëk në dukshmëri mund të nënkuptojë një mundësi të humbur ose një problem të pazgjidhur që çon në miliona të ardhura të humbura.
Shumë biznese digjitale kanë një formë të software të monitorimit ose analitikës si p.sh. analitika në ueb, analiza e produkteve, pajtueshmëria, mashtrimi dhe testimi A/B. Secila prej tyre ofron një pjesë të një fotografie shumë më të madhe. Platformat Experience Intelligence (EI) i bashkojnë pjesët duke ofruar një qasje holistike, duke u ofruar bizneseve mjetet që u nevojiten për të arritur shikueshmërinë 100% dhe për të parë se çfarë po ndodh me të vërtetë në ekosistemin e tyre digjital. EI është një zgjerim i Analitikës së Përvojës Dixhitale (DEA), duke e çuar përpara teknologjinë përmes inovacioneve të mësimit të makinerive.
6 rreziqe të kushtueshme nga mos analizimi 100% i ndërveprimeve me klientët
- Nuk shohin pika fërkimi, defekte teknike: Drejtuesit e bizneseve nuk mund të mbështeten te klientët për të raportuar problemet për ta nëse nuk gjurmojnë të gjitha pjesët e një udhëtimi të klientit dhe rrezikonjnë të humbin pikat problematike. Konsumatorët presin një përvojë të qetë dhe nëse hasin një gabim, shumica e blerësve largohen plotësisht nga faqja, gjë që mund të çojë në miliona të ardhura të humbura. Pothuajse shtatë nga dhjetë blerës e braktisin karrocën e tyre të blerjeve përpara se të përfundojnë blerjen e tyre në internet. EI përdor AI për të analizuar të gjitha ndërveprimet e klientëve dhe për të identifikuar se ku njerëzit janë duke u lodhur ose ku ka anomali teknike, duke u ofruar organizatave sugjerime vepruese se çfarë duhet të bëjnë për ta rregulluar atë përpara se çështja të përshkallëzohet.
- “Çfarë” pa “pse”: Mjetet e monitorimit të përdorura zakonisht mund t’u tregojnë bizneseve se çfarë mund të ndodhë në një nga platformat e tyre, por ata nuk u tregojnë atyre “pse” (d.m.th. koha e ngadaltë e ngarkimit të faqeve, links të prishura). Mjetet EI që analizojnë 100% të ndërveprimeve dixhitale ofrojnë një pasqyrë të vlefshme për arsyet dhe çfarë, në mënyrë që ekipet të kuptojnë menjëherë shtrirjen e problemit dhe çfarë hapash duhet të ndërmarrin për ta zgjidhur atë.
Për shembull, një kompani telekomunikacioni mund të shohë një rritje të vizitorëve që po arrijnë një faqe “HTTP 404 error”. Nëpërmjet Google Analytics, drejtuesit e biznesit mund ta shohin këtë rritje, por ata nuk mund ta dinë se ku po përpiqen të arrijnë ata vizitorë dhe burimin e gabimit. Duke përdorur EI, ekipet mund të gjejnë dhe zgjidhin shpejt shkakun rrënjësor. Pa EI, identifikimi i burimit të çështjes – “pse” – mund të zgjasë javë dhe t’i kushtojë kompanisë miliona të ardhura të mundshme.
- Mungojnë mundësitë e rritjes: Aq sa defektet e neglizhuara mund të pengojnë rritjen e biznesit, po aq mund të pengojë edhe mungesa e të kuptuarit të asaj që funksionon. Vizualizimi 100% i ndërveprimit mund t’i ndihmojë organizatat të identifikojnë se çfarë po i përgjigjen klientët pozitivisht, në mënyrë që ata të mund t’i zbatojnë ato veçori më shumë nëpër platforma dhe të rrisin të ardhurat.
Për shembull, një bankë mund të përdorë të dhënat EI për të parë se ku po klikojnë klientët kur aplikojnë për një kredi. Ata mund të kuptojnë se një numër i konsiderueshëm klientësh po klikojnë butonin “poshtë”, duke kërkuar opsione për shumën e kredisë nën shumën më të ulët të listuar në faqen e tyre. Kjo tregon një kërkesë të lartë për kredi më të vogla. Banka mund ta përdorë këtë informacion për të zhvilluar një linjë të re të suksesshme biznesi – mikrokredi – me potencialin për të rritur ndjeshëm të ardhurat mujore.
- Keqkuptimi i audiencës suaj: Sa më shumë ta kuptoni audiencën tuaj përmes metrikave si demografia e audiencës, preferencat dhe kanalet që ata favorizojnë, aq më e lehtë është të krijoni një platformë që plotëson nevojat e tyre dhe të rregulloni strategjinë tuaj të shitjeve dhe marketingut për të tërhequr audiencën tuaj specifike. Boshllëqet në të dhëna mund t’ju kushtojnë afatgjatë, pasi shpenzoni shumë në fushata marketingu që nuk i flasin audiencës suaj demografike ose nuk ndërtojnë një veçori në internet që audienca juaj statistikisht nuk do ta përdorë.
- Mbështetja e dobësuar e klientit: Nëse nuk po kapni të gjitha ndërveprimet me klientët, ka të ngjarë që të mos i kuptoni problemet më të zakonshme të mbështetjes. Kjo mund të bëjë një tendosje në ekipin tuaj të mbështetjes së klientit. Identifikimi dhe zgjidhja proaktive e çështjeve kursen paratë e bizneseve në mbështetjen e klientit, pasi klientët do të kenë më pak arsye për të kontaktuar mbështetjen.
- Mungesa e mësimit të makinerisë: Që algoritmet e mësimit të makinerive të jenë sa më të sakta dhe sa më të dobishme të jetë e mundur, kompanitë duhet t’i ushqejnë algoritmet me sa më shumë të dhëna të jetë e mundur. Futja e pjesshme e të dhënave nuk është mjaft e mirë nëse kompanitë kërkojnë të shmangin rreziqet e mësipërme dhe të vazhdojnë rritjen e biznesit.
Si të arrini shikueshmëri 100% dhe të shmangni pikat e verbëra digjitale
Drejtuesit e biznesit mund t’i shmangin këto rreziqe duke integruar EI në sistemet e tyre organizative aktuale, duke përdorur njohuritë e superfuqishme të DEA-s si themelin e aktivitetit të tyre të biznesit. Ata duhet të punojnë për të identifikuar pikat e tyre të verbëra dhe të sigurohen që të mos ketë boshllëqe në të gjitha kanalet dhe platformat. Drejtuesit duhet t’i japin energji të gjitha departamenteve, duke përqendruar vëmendjen e ekipeve në përvojën digjitale; duke mbledhur blerje ndër-departamentale duke vënë në dukje se platformat EI nuk kanë për qëllim të zëvendësojnë të gjithë programet e tjera analitike, monitoruese ose testuese. Në vend të kësaj, EI është qendra që i fuqizon të gjitha.
Me rritjen e shpejtë të vëllimit të ndërveprimeve digjitale të klientëve, organizatave u duhet burimi dhe të analizojnë më shumë të dhëna se kurrë më parë, duke i bërë mjetet analitike të fuqizuara nga AI një domosdoshmëri. Ekzekutivët do të kenë nevojë për njohuritë e ofruara nga platformat EI që i ndihmojnë ata të vizualizojnë 100% të ndërveprimeve dixhitale për të identifikuar shpejt tendencat, për të strategjizuar hapat e ardhshëm se si të optimizojnë udhëtimin e secilit klient dhe të rrisin biznesin e tyre digjital.
Burimi: Entrepreneur