Imagjinoni një botë ku identiteti juaj digjital është po aq i rëndësishëm sa ai i jetës suaj reale. Aty ku keni nevojë për asete dhe sende për veten tuaj virtuale si para (kriptomonedhë), një shtëpi (ndoshta e ndërtuar në Minecraft) dhe rroba.
Ndërsa ne e jetojmë gjithnjë e më shumë jetën tonë në internet, markat e modës po vënë bast mbi idenë se disa konsumatorë janë tashmë atje me lançimin e koleksioneve digjitale të veshjeve dhe bashkëpunimet me platformat e lojërave. Në vitin 2022, tendencat më të nxehta dhe lançimet më të pritura nuk do të shkojnë në pasarelë, ato do të shfaqen në ekranet tona ndërsa dizajnerët eksplorojnë metaversen.
Termi “metaverse” u krijua nga autori i trillimeve shkencore Neal Stephenson në librin e tij të vitit 1992 Snow Crash. Është një hapësirë ku njerëzit ndërveprojnë në një mjedis virtual si avatarë 3D.
Sot, kjo po bëhet më pak trillim ndërsa punojmë, shoqërohemi, mësojmë dhe kalojmë kohën e lirë në internet, por ka një ndryshim thelbësor midis jetës sonë tani dhe metaverses.
“Unë do ta përshkruaja metaversin si një hapësirë virtuale që nuk kufizohet në një mjedis social ose lojërash. Është një botë virtuale ku mund, për shembull, të veshësh të njëjtat rroba digjitale në të gjitha hapësirat. Nuk është ende aty, por baza është hedhur”, thotë Kristina Dimitrova, një konsulente marke dhe themeluese e platformës së modës dhe teknologjisë Interlaced.
Pjesa më e madhe e bazës për depërtimin e modës në metaverse u hodh në vitin 2021, duke hapur rrugën për gjëra më të mëdha që do të vijnë vitin e ardhshëm. Në maj, Gucci Garden lançoi në Roblox, një hapësirë virtuale të markës që përfshin dhoma me tematikë rreth fushatave historike dhe një vend për të provuar dhe blerë rroba digjitale me botime të kufizuara nga marka.
Në shtator, Balenciaga u bë marka e parë luksoze që bashkëpunoi me videolojën Fortnite në një sërë veshjesh për personazhe, të njohura si “skins”. Ai lëshoi gjithashtu një gamë fizike të mallrave që përkojnë me lëshimin digjital.
Dimitrova thotë se ky turbullim mes botës fizike dhe asaj virtuale është diçka që do ta shohim më shumë në vitin 2022. “Si gamer, mund të paguani për skin-et ose t’i fitoni ato në lojë ose të dilni për të blerë një produkt të vërtetë nga dyqane të zgjedhura për ta veshur atë në jetën reale. Mendoj se do të shohim shumë më tepër marka që lidhin botën online dhe offline si kjo.”
Kjo është diçka që stilisti Charli Cohen e eksploroi këtë vit në një bashkëpunim me Pokémon, dyqanin Selfridges dhe kompaninë e prodhimit RYOT Lab. Cohen krijoi një sërë veshjesh digjitale dhe fizike që shiteshin përmes Electric/City, një botë virtuale e organizuar në faqen e internetit Selfridges, me të cilën blerësit mund të eksploronin dhe të ndërvepronin.
Këto eksperimente të hershme në fushën virtuale mund të duken si një mashtrim, por ka një arsye të mirë për të besuar se kjo është më shumë se një modë kalimtare. Me riemërtimin e Facebook në Meta për të pasqyruar qëllimin e punës së tij që përfshin ndërtimin e një metaverse, ka të ngjarë të vendosë vrull prapa aktivitetit të markës në këtë hapësirë.
Futuristi dhe redaktori i revistës së ardhshme të teknologjisë dhe kulturës CYBR, James Joseph, shpjegon:
“Mendoni sa i madh është Facebook-u dhe kështu shumë njerëz po e ndjekin shembullin. Shumë njerëz nuk i kuptojnë NFT-të, nuk e kuptojnë kripto-n dhe nuk kanë nevojë. Ajo që do të ndodhë është se do të bëhet pjesë e jetës së përditshme të njerëzve pa e ditur ata vërtet.”
Dimitrova shpjegon apelin e kësaj bote për markat e modës: “Për markat e modës ajo ofron një rrugë tjetër për tregun. Lojtari stereotip nuk ishte ai që markat e modës kanë synuar tradicionalisht. Ju prireni të mendoni për një djalë 13-vjeçar në dhomën e tij duke ngrënë ushqime, por, në fakt, shumë lojtarë janë gra dhe njerëz që kanë interesa të tjera jashtë lojërave, duke përfshirë modën, kështu që ka kuptim. Gjithashtu njerëzit që luajnë lojëra si Fortnite, Roblox dhe Animal Crossing janë vërtet të angazhuar me ato platforma, kështu që nëse mund t’i shtoni vlerë përvojës së tyre, kjo është një strategji e shkëlqyer e markës.”
Ndërsa ne qëndrojmë të sintonizuar për më shumë aktivizime të markave metaverse, të cilat me siguri do të shpallen në vitin 2022, disa nga zhvillimet më emocionuese vijnë nga vetë kompanitë e teknologjisë. Një nga lançimet më të pritura të planifikuara për vitin 2022 është Microsoft Mesh, i cili do t’i çojë takimet e Teams në një nivel të ri duke u mundësuar përdoruesve me kufje VR të shfaqen në botët virtuale dhe të ndërveprojnë me objektet virtuale.
Për modën, kjo mund të nënkuptojë organizimin e shfaqjeve digjitale të pasarelave ku të ftuarit ndihen sikur janë aty ose të ofrojnë takime personale për blerje ku takohen nga distanca me një stilist për t’u treguar atyre koleksionet më të fundit digjitale.
Metaverse po vjen dhe markat e modës duan të sigurohen që ju të jeni të veshur për të.
Burimi: Euronews