Aksionet e Ford Motor u rritën me afërsisht 140% vitin e kaluar, duke mundur Tesla-n, rivalin e saj më të madh General Motors dhe një mori ndërmarrjesh fillestare të automjeteve elektrike për t’u bërë aksioni me performancën më të mirë midis prodhuesve të automjeteve në 2021.
Investitorët kanë shpërblyer drejtimin e ri nën drejtimin e veteranit të automjeteve Jim Farley, i cili mori drejtimin në tetor 2020 pasi bordi i Ford rrëzoi të huajin e industrisë Jim Hackett.
Farley premtoi të jetë më i hapur dhe i drejtpërdrejtë me investitorët. Ai gjithashtu lançoi planin e ristrukturimit të Ford+, i cili zhvendos më shumë burime për të ndërtuar automjete elektrike si pickup-i i ardhshëm F-150 Lightning.
“Ne po zbatojmë planin tonë dhe do të vazhdojmë ta bëjmë këtë në mënyrë që çdo biznes në portofolin tonë të ketë një të ardhme të qëndrueshme. Nëse jo, ne do ta ristrukturojmë atë,” tha ai në një intervistë të janarit 2021.
Analisti i Morgan Stanley, Adam Jonas tha se ishte “vërtet një vit përparimtar për Ford… viti më i rëndësishëm strategjik për kompaninë që nga kriza financiare”.
Rritja më e madhe njëditore e aksioneve të Ford-it erdhi më 10 dhjetor kur Farley konfirmoi në Twitter se do të trefishonte prodhimin e Mustang Mach-E elektrike në më shumë se 200,000 njësi në vit për Amerikën e Veriut dhe Evropën deri në vitin 2023. Ai tha për CNBC një ditë më parë se kompania ndaloi rezervimet e F-150 Lightning pasi ato arritën 200,000 njësi.
Aksionet atë ditë u rritën me 9.6% në nivelin më të lartë në 20 vjet, prej 21.45 dollarë për aksion.
Dita tjetër më e mirë për investitorët erdhi më 28 tetor, pasi prodhuesi i automjeteve dha të ardhurat e tij të tremujorit të tretë, duke rritur udhëzimet e tij vjetore dhe duke njoftuar EPS që dyfishoi vlerësimet e analistëve. Aksionet u rritën me 8.7%.
Ditë të tjera të rëndësishme përfshinin një rritje prej 8.5% më 26 maj gjatë ditës së investitorëve të prodhuesit të automjeteve, me detaje të planit të rikthimit të Ford+ dhe një fitim prej 8.4% më 20 janar pasi Deutsche Bank shtoi një blerje afatshkurtër të aksioneve përpara raportit të saj vjetor të fitimeve.
Që kur Farley mori drejtimin më shumë se 15 muaj më parë, aksionet janë rritur me më shumë se 200%. Hovi do të vazhdojë nëse kompania është në gjendje të zbatojë iniciativat e planit Ford+ që përfshinin përshpejtimin e planeve për EV, thonë vëzhguesit, dhe të arrijë një marzh fitimi të rregulluar prej 8% para interesit dhe taksave deri në vitin 2023.
Ford vlerësohet me një objektiv çmimi prej 20,25 dollarë për aksion dhe një normë rritjeje afatgjatë prej 67,8%, sipas një mesatare prej 22 analistësh të përpiluar nga FactSet. Aksionet u mbyllën vitin e kaluar me 20,77 dollarë, duke u rritur me 136,3% në 2021.
Ford, me një kapak tregu prej 83 miliardë dollarësh, ka ende një rrugë të gjatë përpara për të arritur vlerën e tij të tregut tek shumica e konkurrentëve të tij të njohur, si dhe rivian.
Burimi: CNBC