Çdo adhurues i librit e di ndjenjën: romani i jashtëzakonshëm që po lexoni përfundon dhe gjithçka që dëshironi të bëni është të bisedoni me fansat e tjerë se çfarë mund të ndodhë më pas, por asnjë nga miqtë tuaj nuk e ka lexuar librin. Ju mund të gjeni diskutime të fansave në Reddit, Tumblr ose Discord, por mund të jetë pak e keqe.
Themeluesja dhe CEO i Copper, Allison Trowbridge donte të ndërtonte një rrjet social që rrotullohet rreth librave, duke lidhur autorët dhe fansat përmes diskutimeve brenda aplikacionit dhe eventeve live. Si vetë autore, ajo gjithashtu donte të ndihmonte shkrimtarët të gjenin flukse të reja të ardhurash, qoftë kjo nëpërmjet eventeve virtuale me bileta, ose thjesht duke krijuar biseda të mjaftueshme rreth një libri që më shumë njerëz ta blejnë atë.
“Ju keni Twitch për lojtarët, dhe Etsy për krijuesit, dhe Spotify dhe SoundCloud për muzikantët,” tha Trowbridge. “Autorët nuk kanë pasur kurrë një platformë që është ndërtuar rreth nevojave të tyre, dhe që i ndihmon ata të arrijnë një audiencë dhe ta bëjnë atë në një mënyrë që është autentike dhe tërheqëse dhe mund të jetë e shkallës, por gjithashtu krijon thellësi në marrëdhënie.”
Autorët në Copper mund të organizojnë diskutime të ngjashme me FaceTime për punën e tyre, për të cilat ata do të jenë në gjendje të shesin bileta në një version të mëvonshëm të aplikacionit. Ata gjithashtu mund të përfshihen në diskutime të forumit të bazuara në tekst me fansat, duke ndihmuar në thellimin e marrëdhënieve të tyre me lexuesit e tyre. Aplikacioni do të ketë gjithmonë një version falas si për autorët ashtu edhe për fansat, por më vonë këtë vit, Trowbridge dëshiron të krijojë një version premium të aplikacionit, i cili do t’u ofrojë veçori shtesë përdoruesve që paguajnë.
Copper është pjesë e një prodhimi në rritje të kompanive që duan të ndihmojnë në lidhjen e autorëve me lexuesit. Bookshop.org, Libro.fm dhe Folio u kanë ofruar konsumatorëve një alternativë ndaj Amazon, ndërsa aplikacione si The StoryGraph po përpiqen të rrëzojnë nga froni Goodreads-in e fjetur.
Megjithëse shitjet e librave po rriten çdo vit, Trowbridge mendon se nuk ka pasur ndryshim domethënës në mënyrën se si autorët mund të rrisin audiencën e tyre, të shesin më shumë libra dhe ta bëjnë shkrimin një karrierë më të qëndrueshme (nëse jeni me fat, libri juaj i vetë-botuar mund të bëhet viral në TikTok, fitoni një marrëveshje libri dhe bëhdni një bestseller i New York Times, por ne nuk mund të jemi të gjithë Olivie Blake).
Deri më tani, Copper ka siguruar 2.5 milionë dollarë në financim paraprak të udhëhequr nga Wave Capital, dhe duke përfshirë investitorët kryesorë individualë si ish-ekzekutivi i Time Inc. Fran Hauser. Autori bestseller dhe profesori i Wharton, Adam Grant ka qenë gjithashtu një këshilltar vendimtar për projektin.
Ndërsa Copper nis nga beta private në iOS, aplikacioni ka një listë pritjeje prej 6000 përdoruesish potencialë, gjysma e të cilëve janë autorë të publikuar.
“Në fund të fundit, ne duam të ndërtojmë Instagramin për adhuruesit e librave”, tha Trowbridge.
Burimi: Tech Crunch