BMW ka ridizajnuar SUV-në e saj kompakte X1 dhe po prezanton një version tërësisht elektrik të tij. iX1 xDrive30 i ri është opsioni më i fundit EV i kompanisë i ndërtuar në platformën e saj të gjeneratës së pestë eDrive, e njëjta mbi të cilën është ndërtuar BMW i4 i ri.
Prodhuesi gjerman i automjeteve do të ndërtojë X1-të e rinj në Regensburg, ku versionet me benzinë, naftë, hibride plug-in, hibride dhe tërësisht elektrike të automjetit do të ndërtohen në një linjë montimi. BMW po i quan automjetet e rifreskuara X1 SAV kompakte, ose “Automjetet e Aktivitetit Sportiv”, në një përpjekje për të diferencuar më mirë kompaktet e nivelit fillestar nga pjesa tjetër e linjës X. Ndryshimet e dukshme në dizajnin e rifreskuar X1 përfshijnë një grilë më të madhe dhe më këndore, fenerët më të hijshëm LED, dorezat e dyerve të rrafshët dhe xhamat e pasmë më të ngushtë me një dizajn të pasmë më këndor dhe katror.
iX1 xDrive30 tërësisht elektrik është i pajisur me një sistem standard me dy motorë që mund të prodhojë 230 kW të kombinuara (deri në 313 kuaj fuqi) dhe të shkojë 0–100 km/h (0–62 mph) në 5,7 sekonda. Është i pajisur me një paketë baterie 64,7 kWh (të përdorshme) që mund të përshkojë rreth 257–272 milje (WLTP evropiane) me një karikim. Mund të karikojë shpejt deri në 130 kW, të cilën BMW e specifikon duke shtuar deri në 75 milje në 10 minuta.
Të gjitha modelet e reja X1 do të kenë Sistemin e ri Operativ 8 të BMW-së me veçori të reja të asistentit zanor. Ekziston një ekran i ri instrumenti i lakuar dhe i vazhdueshëm 10,25 inç që bashkohet në një ekran info-argëtimi 10,7 inç. Ju merrni lidhjen e integruar 5G së bashku me sistemin e hartës së BMW dhe, natyrisht, Apple CarPlay dhe Android Auto. Sistemi i ri mund të rregullojë cilësimet dhe temat e makinës për t’iu përshtatur mënyrave të ndryshme si “Ekspresive” ose “Relaksuar”. Sa i përket sistemeve të asistencës së shoferit, X1 mund të trajtojë automatikisht trafikun e ndalimit dhe lëvizjes dhe ka kontroll të integruar të lundrimit adaptiv dhe asistencë për mbajtjen e korsisë.
Linja e re BMW X1 do të dalë në tetor të këtij viti për modelet me djegie, me iX1 tërësisht elektrik dhe X1 XDrive25e hibrid plug-in që do të pasojnë në nëntor.
Që kur BMW hoqi i3 EV nga grupi i saj vitin e kaluar, opsionet tërësisht elektrike të prodhuesit të automjeteve kanë mbetur të dobëta, por iX1 tregon se prodhuesi i automjeteve po kthehet në rrugën e duhur me elektrifikimin me këtë EV të ri të nivelit fillestar. Por, nëse sedanët elektrikë janë më shumë në stilin tuaj, BMW-ja ju mbulon me i4 ose i7 më luksoz. Dhe, nëse doni diçka që është më shumë si Modeli X i Tesla-s, atëherë ka iX dhe gjithashtu iX M60 më sportiv.
Burimi: The Verge