Instagram tha të enjten se po teston opsione të reja për përdoruesit për të verifikuar moshën e tyre në platformë, duke filluar nga njerëzit në Shtetet e Bashkuara.
Shërbimi i shpërndarjes së fotografive në pronësi të Meta Platforms Inc tha se po teston dy mënyra të reja për të verifikuar moshën e një personi, përveç që i lejon ata të ngarkojnë provat e identitetit të tyre në internet.
“Kur e dimë nëse dikush është adoleshent (13-17 vjeç), ne i ofrojmë përvoja të përshtatshme për moshën, si për shembull mospagimi i tyre në llogari private, parandalimi i kontakteve të padëshiruara nga të rriturit që nuk i njohin dhe kufizimi i opsioneve që reklamuesit kanë për t’i kontaktuar ata me reklama”, tha Erica Finkle, drejtoreshë e qeverisjes së të dhënave në Meta në një postim në blog.
Instagram tha se ka bashkëpunuar me Yoti, një kompani që është e specializuar në verifikimin e moshës në internet për të siguruar privatësinë e përdoruesve.
Përdoruesit mund të ngarkojnë një video selfie për të verifikuar moshën e tyre, pas së cilës teknologjia e Yoti vlerëson moshën e tyre bazuar në tiparet e fytyrës. Si Meta ashtu edhe Yoti do ta fshijnë imazhin pasi të jetë verifikuar mosha, tha Instagram.
Një tjetër mundësi është që njerëzit të zgjedhin tre ndjekës të ndërsjellë për të konfirmuar moshën e përdoruesit dhe personi që garanton duhet të jetë së paku 18 vjeç.
Lëvizja vjen pasi Instagram ndaloi fillimin e Instagram Kids vitin e kaluar, pasi mori kritika dhe kundërshtime për projektin.
Instagram Kids u shpall se kërkon lejen e prindërve për t’u bashkuar dhe supozohej të ofronte përmbajtje pa reklama, të përshtatshme për moshën, por ligjvënësit amerikanë dhe grupet e avokimit i kërkuan kompanisë të hiqte planet e saj të nisjes, duke përmendur shqetësimet e sigurisë.
Burimi: Euronews