Tesla sapo publikoi numrat e prodhimit dhe dorëzimit të automjeteve të tremujorit të dytë për vitin 2022. Këtu janë numrat kryesorë:
- Dërgesat totale TM2 2022: 254,695
- Prodhimi total TM2 2022: 258,580
Numrat e dërgesave, të cilat janë përafrimi më i afërt i shitjeve të raportuara nga Tesla, ranë vetëm pak nga pritshmëritë e analistëve.
Sipas një konsensusi të përpiluar nga Street në pronësi të FactSet, analistët prisnin dërgesa të 256,520 automjeteve për tremujorin, i cili u shënua nga kufizimet Covid, zhurmat e zinxhirit të furnizimit, çipi gjysmëpërçues dhe mungesa të pjesëve të tjera.
Vitin e kaluar, Tesla dorëzoi 201,250 automjete në tremujorin e dytë, herën e parë duke ofruar më shumë se 200,000 njësi në një periudhë tre mujore. Në tremujorin e parë të 2022, Tesla dorëzoi 310,048 automjete.
Numrat e sotëm të dërgesave përfaqësonin rritje të shitjeve prej 26.5% nga viti në vit dhe një rënie prej 17.9% radhazi për sipërmarrjen e automjeteve elektrike të Elon Musk.
Kompania ka orientuar butësisht në rreth 50% rritje mesatare vjetore, afatgjatë, në varësi të kapacitetit prodhues dhe faktorëve të tjerë.
Në kuvertën e aksionerëve të Tesla-s për tremujorin e parë, kompania tha: “Ne planifikojmë të rrisim kapacitetin tonë prodhues sa më shpejt që të jetë e mundur. Gjatë një horizonti shumëvjeçar, ne presim të arrijmë një rritje mesatare vjetore prej 50% në dërgesat e automjeteve.”
Në Kinë këtë tremujor, Tesla-s iu desh të mbyllte ose të lejonte vetëm operacione të pjesshme në fabrikën e saj në Shangai për javë të tëra për shkak të urdhrave të shëndetit publik të lidhura me Covid-in. (FactSet vuri në dukje se disa parashikime të analistëve u përjashtuan nga konsensusi i StreetAccount nëse nuk merrnin parasysh mbylljen e fabrikës në Shangai.)
Gërmime të tjera të zinxhirit të furnizimit, të përkeqësuara nga pushtimi brutal i Ukrainës nga Rusia, ndikuan gjithashtu Tesla-n dhe industrinë më të gjerë të automjeteve gjatë tremujorit.
Më vete, Tesla po përballet me kostot e larta të ndërtimit dhe fillimit të prodhimit në fabrika të reja në Austin, Teksas dhe afër Berlinit, përveç fabrikave të saj në Fremont, Kaliforni dhe Shangai. CEO Elon Musk është ankuar publikisht se fabrikat e reja po i kushtojnë Teslës miliarda, por ende nuk kanë qenë në gjendje të prodhojnë automjete dhe bateri të mjaftueshme për të justifikuar kostot e tyre.
Ndërsa startup-et dhe prodhuesit e vjetër të automjeteve ofrojnë më shumë automjete të reja elektrike, pjesa e Tesla-s në tregun global dhe vendas të EV pritet të ulet, por të mbetet e konsiderueshme.
Burimi: CNBC