Nëse keni imagjinuar ndonjëherë një të ardhme të mbushur me makina fluturuese, ëndrra juaj mund të jetë pak më afër realitetit.
Studiuesit kinezë në Universitetin Jugperëndimor Jiaotong në Chengdu, provincën Sichuan, kryen teste rrugore javën e kaluar për makinat e modifikuara të pasagjerëve që përdorin magnet për të qëndruar pezull 35 milimetra mbi shina përcjellëse, sipas agjencisë shtetërore kineze të lajmeve Xinhua.
Studiuesit i pajisën sedanët me magnet të fuqishëm në dyshemetë e automjeteve, duke i lejuar ata të fluturojnë mbi një hekurudhë përcjellëse gati pesë milje të gjatë. Tetë makina në total u testuan, me një provë që arriti shpejtësinë afërsisht 143 milje në orë, sipas raportit.
Një video e postuar në Twitter nga një gazetar kinez tregon automjetet që lëvizin duke qëndruar pezull – edhe pse me ulje-ngritje – përgjatë trajektores:
Xinhua thotë se testet u kryen nga autoritetet qeveritare të transportit për të studiuar masat e sigurisë për vozitje me shpejtësi të lartë. Por Deng Zigang, një nga profesorët e universitetit që zhvilloi automjetet, i tha agjencisë shtetërore të lajmeve se përdorimi i levitacionit magnetik për automjetet e pasagjerëve ka potencialin të reduktojë përdorimin e energjisë dhe të rrisë rrezen e automjeteve.
Kjo mund të jetë e dobishme për problemet e industrisë së automjeteve elektrike me “ankthin e rrezes”, ose kur konsumatorët kanë frikë se nuk do të jenë në gjendje të përfundojnë një udhëtim në një automjet elektrik pa mbaruar energjia.
Disa trena komercialë kanë përdorur levitacion magnetik, ose “maglev” – që përfshin elektrizimin e një fushe magnetike për të shtyrë ose tërhequr automjetet me shpejtësi të lartë – që nga vitet 1980. Kina, Japonia dhe Koreja e Jugut përdorin të gjitha trenat maglev sot. Vitin e kaluar, Kina debutoi një tren me plumb maglev në Qingdao, provincën Shandong, vitin e kaluar që mund të arrijë një shpejtësi maksimale prej 373 milje në orë.
Teorikisht, teknologjia maglev lejon udhëtimin me shpejtësi të lartë pa përdorur aq energji sa fuqia tradicionale e motorit për shkak të mungesës së fërkimit. Teknologjia është propozuar për projekte hiperloop nga kompania e Boring e Elon Musk dhe Virgin Hyperloop One e Richard Branson. Studiuesit kanë eksploruar potencialin e makinave maglev për më shumë se një dekadë, me Volkswagen duke projektuar një koncept të makinës fluturuese në 2012.
Por çështjet e mundshme të sigurisë ende duhet të përpunohen. Për shembull, çfarë ndodh nëse një makinë që udhëton me shpejtësi të madhe del jashtë gjurmës së saj magnetike ose rrëzohet nga rruga nga një mjet jomagnetik? Ekziston edhe çështja shumë e vështirë e infrastrukturës: Ndërtimi i një rrjeti mbarëkombëtar të autostradave elektromagnetike ka të ngjarë të marrë vite dhe një investim masiv publik në çdo vend, vëren AutomoBlog.
Sfidat mund t’ja vlejnë të kapërcehen: Një “epokë e magnetizmit” mund të revolucionarizojë industrinë e energjisë dhe të ndihmojë në luftimin e ndryshimeve klimatike, sipas një postimi në LinkedIn të vitit 2018 nga George Sassine, një nënpresident në Autoritetin Shtetëror të Kërkimit dhe Zhvillimit të Energjisë në New York.
“Ndonëse tingëllon si fantashkencë, ajo mund të jetë fare mirë përditshmëria jonë në 50 vjet,” shkroi ai.
Burimi: CNBC