Rolls-Royce planifikon t’u dorëzojë klientëve EV-në e saj të parë, Spectre coupe me dy dyer, në fund të vitit të ardhshëm, teksa kalon drejt shndërrimit në një markë plotësisht elektrike deri në vitin 2030.
Kompania vlerëson se Spectre do të udhëtojë deri në 420 kilometra me një bateri plotësisht të ngarkuar, do të japë 577 kuaj fuqi dhe do të arrijë shpejtësinë nga 0 në 60 mph në 4.4 sekonda.
Këto janë shifra të ngjashme me Cadillac Celestiq, një tjetër EV i rrallë i shpallur këtë javë duke filluar nga 300,000 dollarë. Spectre ka të ngjarë të ketë çmim mbi 400,000 dollarë, në përputhje me pjesën tjetër të portofolit të Rolls-Royce.
Rrotat sportive fastback 23 inç – parë për herë të parë në një coupe me dy dyer të prodhimit Rolls-Royce në pothuajse një shekull – dhe grila më e gjerë e markës.
Ndryshe nga konkurrentët, Rolls-Royce anashkaloi fazën hibride në rrugën e saj për t’u bërë një markë elektrike me bateri. Megjithatë, kompania e saj mëmë, BMW Group, ndërton disa modele hibride, duke përfshirë XM-në e saj të ardhshme, një crossover hibrid plug-in me 644 kuaj fuqi që renditet si modeli më i fuqishëm i prodhimit të BMW-së.
Shumica e markave ultra-luksoze po lançojnë hibride plug-in përpara se të prodhojnë modele plotësisht elektrike. Bentley, i cili lançoi modelin e tij të parë hibrid plug-in vitin e kaluar, po përgatitet të ndërtojë EV-në e tij të parë në 2025. Aston Martin planifikon të prodhojë modelin e tij të parë elektrik me bateri në 2026, pas lançimit të plug-in-it të tij Valhalla me 1000 kuaj fuqi. hibrid në Pebble Beach.
McLaren, e cila lançoi Artura plug-in hibrid këtë vit, planifikon të prodhojë EV-në e parë në vitin 2028.
Këto do të jenë larg nga EV-të më të shtrenjta në treg. Si Rimac ashtu edhe Pininfarina filluan të prodhojnë hipermakina elektrike me bateri prej 2.5 milionë dollarësh këtë verë. Rimac Nevera dhe Pininfarina Battista ndajnë ADN-në e përbashkët — Rimac furnizon Pininfarinën me paketën e baterisë 120 kilovatësh dhe sistemin e fuqisë — dhe jep 1900 kuaj fuqi.
Burimi: Tech Crunch