Prodhuesi francez i automjeteve Renault është në partneritet me Google për të zhvilluar makinat e tij si një kompani teknologjike që prodhon softuer.
Pakti, i cili zgjerohet në një bashkëpunim të mëparshëm midis dy firmave, do të bëjë që Renault të angazhohet për të bërë atë që e quan një automjet “të përcaktuar me softuer” duke përdorur teknologjinë nga divizioni cloud i Google.
Duke përdorur inteligjencën artificiale, të dy kompanitë planifikojnë të krijojnë një “binjak digjital” të një automjeti të ri. Binjakët digjitalë synojnë të përsërisin objektet fizike në një mjedis virtual, në mënyrë që ato të mund të testohen dhe monitorohen përpara vendosjes në botën reale.
Marrëveshja do të ndihmojë Renault të zhvillojë aplikacione të reja në bord dhe jashtë, thanë kompanitë. Renault do të përdorë analizat e të dhënave për të zbuluar dhe zgjidhur çdo dështim në mënyrën se si funksionon automjeti dhe do të personalizojë përvojën e përdoruesve për t’u përshtatur me destinacionet e përdorura shpesh, siç janë stacionet e karikimit të automjeteve elektrike.
“Kompleksiteti i arkitekturës elektronike të makinave po rritet në mënyrë eksponenciale, i nxitur nga sofistikimi i funksionaliteteve dhe shërbimeve të pritura nga klientët,” tha Luca de Meo, CEO i Renault Group, në një deklaratë të martën.
“E pajisur me një platformë të përbashkët IT, përditësime të vazhdueshme përmes ajrit dhe akses të thjeshtë në të dhënat e makinave, qasja SDV e zhvilluar në partneritet me Google do të transformojë automjetet tona për të ndihmuar në shërbimin e nevojave të klientëve të ardhshëm.”
Renault fillimisht u bashkua me Google në vitin 2018 për të integruar sistemin operativ Android të gjigantit të teknologjisë në ekranet e mediave në makinë. Firma tha se planifikon të zhvendosë përfundimisht të gjithë modelin e saj operacional në cloud.
Duke komentuar partneritetin të martën, CEO i Google, Sundar Pichai tha se do të “ndihmonte në përshpejtimin e transformimit digjital të Renault Group duke bashkuar ekspertizën tonë në cloud, AI dhe Android për të ofruar një përvojë të sigurt, shumë të personalizuar që përmbush pritshmëritë në zhvillim të klientëve.“
Burimi: CNBC