Amazon.com Inc. ka nisur një shërbim të stilit TikTok që do t’i lejojë blerësit të blejnë mallra nga një burim i kuruar i fotografive dhe videove.
Kompania më e madhe në botë e tregtisë elektronike të enjten tha se funksioni i ri, i quajtur Inspire, do të shpërndahet për klientët e zgjedhur amerikanë në fillim të dhjetorit dhe do të bëhet kombëtar në muajt e ardhshëm.
“Me vetëm disa prekje, klientët mund të zbulojnë produkte të reja ose të marrin frymëzim se çfarë të blejnë, të gjitha të përshtatura për interesat e tyre, dhe më pas të blejnë për ato artikuj në Amazon,” tha Oliver Messenger, drejtori i Amazon Shopping.
Amazon, i cili ka përdorur prej kohësh imazhe dhe përshkrime statike të produkteve për të krijuar një katalog uniform, është përpjekur t’ua bëjë më të lehtë blerësve zbulimin e produkteve sesa thjesht të kërkojnë artikuj të veçantë. Pavarësisht këtyre përpjekjeve, shumica e klientëve nuk qëndrojnë në tregun e përhapur në internet. Më shumë se një në katër blerje në Amazon zgjasin tre minuta ose më pak.
E ashtuquajtura tregti sociale ka qenë prej kohësh e njohur në Kinë, por ka qenë e ngadaltë për t’u kapur në SHBA. Megjithatë, me TikTok që ka hyrë në tregtinë elektronike, Amazon, Google e Alphabet Inc. dhe Facebook dhe Instagram i Meta Platforms Inc. kanë shtuar veçori të blerjeve sociale në shërbimet e tyre – me sukses të përzier.
Shërbimi i ri Inspire i Amazon, i cili do të shfaqet si një ikonë në formë llambe në aplikacion, do t’i ftojë blerësit të zgjedhin nga më shumë se 20 interesa, duke përfshirë grimin, kafshët shtëpiake dhe lojërat, të cilat më pas do të përdoren për të përshtatur burimet e tyre. Blerësit do të jenë në gjendje të blejnë mallra të postuara nga klientë, marka dhe influencues të tjerë.
Burimi: Bloomberg