Familja e cila qëndron pas kompanisë së mallrave luksoze Hermes, me më shumë se 100 anëtarë, është më e pasura e Europës, me një pasuri totale prej 151 miliardë dollarësh, 59% më shumë se vitin e kaluar.
Ajo është familja e tretë më e pasur në botë, përpara amerikanëve Marsh dhe Koch, kompania Thani që sundon Katarin dhe Al Saudët e Arabisë Saudite. Ekspertët e cituar nga Bloomberg shprehen se familja është një nga sekretet dhe avantazhet kryesore për suksesin e markës. Ata janë kujdestarët e trashëgimisë dhe dinë të sjellin evolucion pa revolucion.
Pra, ndërsa kërkesa për mallra luksoze ngadalësohet globalisht për shkak të përkeqësimit të kushteve ekonomike, me 7 lojtarët më të mëdhenj të tregut që humbin 188 miliardë dollarë në kapitalizimin e tregut nga nivelet e tyre të larta të prillit, Hermès duket i paprekshëm.
Shitjet e tij po rriten me ritme dyshifrore, pasi është në një kategori të vetën, sipas analistëve. Drejtori Ekzekutiv i kompanisë, 53 vjeçari Axel Dumas, shprehet se ndihen krenarë për modelin tonë, por mbetemi modestë. Është rezultat i përkushtimit dhe talentit të ekipit në të gjithë botën. Gjithë këto vite Hermès këmbëngul që t’i bëjë gjërat në mënyrën e vet. Çdo çantë është bërë nga një mjeshtër i vetëm, i cili mund të punojë deri në 20 orë për të bërë një Kelly, për shembull. Këto çanta fillojnë nga 8.000 dollarë dhe mund të arrijnë dhjetëra mijëra dollarë. Gratë në mbarë botën presin muaj apo edhe vite për të siguruar një takim me një nga shitësit, i cili do t’u japë atyre mundësinë për të blerë disa nga çantat më të kërkuara dhe të rralla në botë.
Kompania nuk bën të ditur se sa çanta apo shalle prodhon çdo vit, por kërkesa që tejkalon ofertën e lejon atë të rrisë çmimet. Për më tepër, produktet e saj shiten në tregun sekondar me çmime sa shumëfishi i çmimit të shitjes me pakicë.
Marrë nga Scan Tv