Generation Zers i kanë bërë të vjetruara shumë gjëra që dikur i donim.
Merrni prerjen e flokëve të pjesës anësore, emoji-t e qeshura duke qarë dhe xhinset e ngushta; vetëm disa nga reliket e shumta të së kaluarës së afërt që zoomers kanë vendosur – shpesh me të drejtë – që thjesht duhet t’i lëmë pas.
Por a është tani koha që Google, motori numër një i kërkimit, të pësojë një fat të ngjashëm dhe të zhduket në harresë?
Për Gen Z, TikTok është vendi ku duhet të drejtoheni kur kërkoni përgjigje. Ku të gjeni kafene të lezetshme në qytet? Cili është restoranti më i mirë italian në Londër? Cilat ekspozita janë në Paris? Si të shkruani një letër motivuese? Si të kemi një ndarje të pastër?
Ndonëse këto mund të jenë pyetje që të rinjtë dhe millennials do t’i bënin Google dhe do t’i gjenin në WikiHow ose Tripadvisor, Gen Z është gjetur se kërkon këshilla nga i njëjti aplikacion që shpërthen me tendencat e kërcimit dhe muzikës pop.
Tashmë në vitin 2021, kompania e sigurisë dhe performancës në internet Cloudflare raportoi se aplikacioni i videove kishte kaluar Google për nga numri i kërkimeve në platformën e tij.
Me mbi tre milionë shkarkime në mbarë botën dhe një audiencë në rritje, përdorimi i TikTok si një motor kërkimi është rritur me shpejtësi, deri në pikën që shumë po pyesin nëse ai mund të rrëzojë përfundimisht Google dhe t’i japë fund epërsisë së tij prej dekadash.
Në konferencën e Brainstorm Tech në verën e vitit të kaluar, nënkryetari i lartë i Google, Prabhakar Raghavan tha se studimet e kompanisë kanë zbuluar se “diçka si pothuajse 40 për qind e të rinjve, kur ata janë duke kërkuar për një vend për drekë, ata nuk kërkojnë Google Maps. Ata shkojnë në TikTok ose Instagram”.
Në këtë rast, Raghavan nuk dukej domosdoshmërisht i shqetësuar se çfarë do të thotë zakonet e Gen Z për të ardhmen e Google, në vend të kësaj pranoi se udhëtimi drejt mbledhjes së informacionit në internet filloi “në forma më të ndryshme se më parë, forma të pasura vizualisht”.
Ndërsa përdoruesit e rinj vijnë në një moshë ku ata do të fillojnë të kërkojnë gjëra në internet në TikTok dhe Instagram, Google do të duhet të “ngjall pritshmëri krejtësisht të reja” duke përdorur një “teknologji krejtësisht të re”, siç tha Raghavan, për të vazhduar me konkurrencën nga dy aplikacione të mediave sociale.
Ka shumë përfitime për përdorimin e TikTok si një motor kërkimi: informacione të përditësuara dhe të shpërndara shpejt (zakonisht të përfshira në video më pak se një minutë); një algoritëm gjithnjë në zhvillim që ju njeh mirë; dhe në përgjithësi përmbajtje tërheqëse.
Sipas disa intervistave në media të mbajtura me përdorues, Gen Z gjen se informacioni mbi TikTok është më i personalizuar – dhe kështu më “real” dhe më i vlefshëm – sesa një rezultat kërkimi në Google.
“Algoritmi i platformës është krijuar për t’u ofruar përdoruesve përmbajtje për të cilën ata ka të ngjarë të jenë të interesuar, bazuar në ndërveprimet e tyre të mëparshme,” tha për Euronews Next Abdul Rahim, një profesionist i IT-së dhe themelues dhe CEO i Software Test Tips.
“Ky personalizim ka rezultuar në një përvojë shumë tërheqëse dhe argëtuese të përdoruesit që i bën përdoruesit të kthehen për më shumë. Për më tepër, TikTok është bërë një qendër për mësimet DIY, këshillat e modës dhe bukurisë dhe më shumë, duke e bërë atë një burim të shkëlqyer për përdoruesit për të zbuluar produkte, ide dhe tendenca të reja”.
Por këto përfitime të njëjta mund të shiheshin gjithashtu më pak pozitivisht. Algoritmi i TikTok, duke i mbajtur përdoruesit në platformë për aq kohë sa të jetë e mundur, e bën më të vështirë lënien e aplikacionit për të kontrolluar informacionin e fakteve.
Platforma, në pronësi të kompanisë kineze ByteDance, nuk e penalizon ende keqinformimin në platformën e saj, duke i dhënë përparësi angazhimit dhe popullaritetit të përdoruesit.
Rezultatet e personalizuara të kërkimit mund t’i bëjnë dhomat tona të jehonës edhe më të ngushta dhe më mbytëse.
Por ndërkohë që popullariteti i TikTok po rritet dhe aplikacioni po fshihet nga popullariteti i Google, duket e pamundur që ai të zëvendësojë tërësisht motorin numër një të kërkimit në botë.
“Ndërsa përdoruesit e teknologjisë së Gen Z mund të mbështeten te TikTok për të gjitha llojet e kërkimeve, të sugjerosh se TikTok do të kalojë Google si motori numër një i kërkimit në botë, e lëre më ta bëjë Google të vjetëruar, është një hap shumë larg”, tha Nick Swan, ekspert i teknologjisë dhe themelues i www.SEOTesting.com, një mjet që ndihmon klientët të rrisin trafikun e kërkimit nga Google.
“Është e vërtetë që të rinjtë po favorizojnë platformat e mediave sociale të bazuara në video dhe, si rezultat, posterët e mençur të mediave sociale janë në gjendje të pozicionohen si ‘mikro-ndikues’ në platforma të tilla si TikTok. Si? Ofrimi i këshillave të thjeshta por praktike në internet – tmerrësisht i ngjashëm me kërkimin e një subjekti në Google,” shtoi Swan.
“Dikur shihej si një platformë për të ndarë video të vallëzimeve në trend, tani mund të gjeni video që thjeshtojnë një akt arbitrar strehimi për të cilin nuk kishit dëgjuar përpara TikTok”.
Por Google ka ende shumë për të bërë, tha Hannah Campbell, bashkëthemeluese dhe drejtoreshë menaxhuese e kompanisë së marketingut digjital One Twelve Agency.
“Unë nuk mendoj se është e mundur që Google të zëvendësohet plotësisht nga TikTok,” tha ajo.
“Aq sa përdorimi i kërkimit të TikTok për Gen Z është një valë e fuqishme në ndryshim, ka ende shumë gjenerata më të vjetra se Gen Z që nuk do ta ndjekin kurrë këtë prirje.”
“Ne gjithashtu nuk duhet të harrojmë se Gjenerali Z po përdor gjithashtu Google; TikTok thjesht nuk është aq i mirë për të hulumtuar informacione të forta ose rekomandime specifike për një temë ose gjeografi të caktuar”.
Google gjithashtu ka ndërtuar reputacionin e tij gjatë dy dekadave dhe përgjithësisht konsiderohet më i besueshëm se informacioni i gjetur në TikTok. Motori i kërkimit është gjithashtu më i shpejtë në mbledhjen e informacionit siç ndodh, ndërsa TikTok mbetet prapa.
Për më tepër, Google gjithashtu po përpiqet vazhdimisht të përmirësohet dhe të vazhdojë me konkurrencën.
“Është e mençur të shmangësh të mendosh për Google si një konstante. Ndërsa ndërfaqja mezi ka ndryshuar që nga versioni i saj Beta në 1998, teknologjia dhe algoritmet pas ndërfaqes po rregullohen dhe përditësohen vazhdimisht rreth nevojave të përdoruesve dhe reklamuesve,” tha Campbell.
“Nëse, për shembull, TikTok filloi të kapërcejë në kërkim për shkak se përdoruesit u mërzitën nga shumë postime të promovuara në Google, atëherë ka të ngjarë që Google të ndryshojë algoritmin e tyre për të lehtësuar këtë problem,” shtoi ai.
“Nëse Google mund të sigurohet që përdoruesit e tij do të ndihen gjithmonë të kënaqur që kanë mësuar mjaftueshëm rreth një teme për të ndihmuar në arritjen e një qëllimi specifik pas leximit të përmbajtjes së një faqe interneti, veçanërisht pa pasur nevojë të kërkojnë përsëri për informacione të tjera nëse është e mundur, atëherë Google do ta bëjë të qetë. mbeten si motori numër një i kërkimit në botë,” tha Swan.
Google mund të përpiqet të arrijë TikTok duke u bërë pak më shumë si aplikacioni video. Në shtator të vitit të kaluar, Google njoftoi veçori të reja që do ta bëjnë kërkimin një përvojë më të shpejtë dhe vizuale për përdoruesit.
Rezultati i kërkimit me të cilin jemi mësuar – 1 nga 1,384 faqet e tekstit dhe links bardh e zi – mund të bëhet së shpejti një gjë e së kaluarës – si marrja e selfieve nga lart dhe deklarimi i shtëpive të Hogwarts-it që i përkasim.
“Google do të vazhdojë të ketë informacionin më të madh se si njerëzit kërkojnë, duke kuptuar se si ata përpunojnë informacionin dhe sjelljen njerëzore, dhe me përditësimet e tyre për të krijuar rezultate më dinamike, ata do të mbeten burimi i vetëm për mbledhjen e informacionit nga pika të shumta kontakti,” tha Marina Glavan, stratege e lartë në agjencinë e marketingut AMV BBDO.
“Derisa TikTok të mund të veprojë si një dyqan me një ndalesë për të gjithë informacionin dhe krijuesit të mund të kuptojnë pyetjet e përdoruesve ashtu si Google, platforma do të luftojë për të kapërcyer plotësisht Google”.
Burimi: Euronews