Menaxherët socialë janë CMO-të e së ardhmes. Kështu beson themeluesi i Hootsuite, Ryan Holmes.
“Menaxherët e mediave sociale, menaxherët e komunitetit, menaxherët e marketingut në internet – këta njerëz e kuptojnë se ku jeton marrëdhënia me klientët,” tha ai për Tech in Asia.
Ndërsa ne jemi ende shumë larg këtij realiteti, menaxhimi i mediave sociale ka kaluar nga një titull i ri i dhënë praktikantëve dhe të diplomuarve të rinj në një profesion të denjë për vendin e tij në tryezën e lidershipit të marketingut.
Kjo ndjenjë, nga diçka që pëshpëritet në heshtje në qoshet e pasme të departamenteve të marketingut është vendosur në qendër të skenës në Twitter.
Dhe është një bisedë që ka filluar të bëhet e zakonshme. Në korrik 2021, Wall Street Journal publikoi një artikull mbi maturimin e profesionit të menaxhimit të mediave sociale që bëri bujë në qarqet e marketingut. Në veçanti, menaxherët u surprizuan nga përmendja e një programi master në menaxhimin e mediave sociale në Shkollën e Gazetarisë dhe Komunikimit të USC Annenberg.
Një zë udhëheqës në profesionin e marketingut social dhe një mbrojtës i menaxherëve të mediave sociale, Jon Stansel, tha se në vend të një diplome master për tregtarët e nivelit fillestar, drejtuesit e industrisë ishin ata që kishin nevojë për trajnim.
Në themel të gjithë këtij diskursi është një e vërtetë themelore: Gjatë dekadës së fundit, marketingu i mediave sociale është kthyer në profesion. Dhe, ndërsa gjerësia e aftësive që pritet të kenë menaxherët e mediave sociale zgjerohet, trajnimi dhe edukimi i menaxhimit të mediave sociale është më i rëndësishëm se kurrë. Le të shohim se si po ndryshon roli i menaxherit të mediave sociale, pse trajnimi po vonon dhe nëse përfundimisht ia vlen një diplomë në menaxhimin e mediave sociale.
Fuqia e menaxherit të mediave sociale po zgjerohet
Menaxherët e mediave sociale kanë qenë në rolet e tyre për më shumë se 10 vjet dhe me kalimin e kësaj kohe është rritur gjerësia e aftësive që ata pritet të kenë.
Një dekadë më parë, kur socialja po shfaqej si një gjë e re, shumë menaxherë të mundshëm të mediave sociale po krijonin rolet dhe titujt e tyre për të mbushur boshllëqet që shihnin në çfarëdo organizate ku ndodheshin. Që atëherë ata e kanë gjetur veten në vijën e parë të shumë organizatave të marketingut. Ata po menaxhojnë njerëzit, po zhvillojnë strategji të markës dhe po mposhtin krizat organizative në fillim.
Amanda Wood, Menaxhere e Marketingut të Mediave Sociale në Hootsuite, drejton ekipin e marketingut social të brandit Hootsuite dhe ka përballuar çdo ndryshim në industri gjatë dekadës së fundit, duke përfshirë disa ndërrime të mëdha në përgjegjësi.
“Menaxherët e mediave sociale pritet të jenë specialistë të komunikimit të krizave,” thotë ajo, “Duhet të sigurohemi që jemi plotësisht të sinkronizuar me krijimin e një strategjie të komunikimit të krizës dhe se po punojmë ngushtë me komunikimet e korporatave dhe palët e interesuara në të gjithë marketingun.“
Nuk janë vetëm komunikimet reaktive që kanë hyrë në portofolin e marketingut social. Tregtarët socialë shpesh udhëheqin zhvillimin dhe ekzekutimin e strategjisë proaktive të markës, gjithashtu.
Nick Martin, Specialist i Marketingut të Mediave Sociale në Hootsuite, trajton gjithçka, nga krijimi i përmbajtjes dhe angazhimi deri te dëgjimi i avancuar social – kështu që ai e di se çfarë ndikimi social mund të ketë në një markë.
“Menaxherët e mediave sociale janë strategë të markave,” shpjegon ai. “Ne kemi për detyrë të ndërtojmë markën. Sa herë që del një rrjet i ri, apo edhe një veçori e re, ne duhet të ndërtojmë një strategji për të. Dhe për t’u siguruar që ajo përputhet me qëllimet e përgjithshme të markës.”
Këto role zgjeruese reflektohen në buxhetet e marketingut. Të dhënat sugjerojnë se udhëheqja në shumë organizata ka filluar ta marrë seriozisht menaxhimin e mediave sociale.
Nga fillimi i pandemisë deri në qershor 2020, shpenzimet në mediat sociale si pjesë e buxhetit total të marketingut janë rritur 13.3% në 23.2%, sipas The CMO Survey. Këto shpenzime që atëherë janë ulur përsëri në nivelet para pandemisë. Megjithatë, tani që CMO-të e kanë parë vlerën e saj, ata parashikojnë që shpenzimet në mediat sociale do të rriten në 23.4% të buxhetit të marketingut brenda 5 viteve të ardhshme – dhe do të qëndrojnë atje.
Pra, kursejini shakatë që bëni për pozicionet e menaxhimit të mediave sociale për praktikantët. Menaxherët socialë janë profesionistë të cilëve u kërkohet të menaxhojnë një pjesë të kushtueshme, shumë efektive dhe në rritje të buxhetit të marketingut.
Pavarësisht nga pritshmëritë në rritje, mundësitë e trajnimit dhe arsimimit mbeten prapa
Edhe pse rolet e tyre po zgjerohen, menaxherët e mediave sociale shpesh lihen në duart e tyre kur bëhet fjalë për trajnimin dhe edukimin. Shumë institucione kryesore, nga MIT në NYU në USC Annenberg ofrojnë programe në marketingun e mediave sociale. Por, për shkak se industria ndryshon kaq shpejt, kurrikulat vuajnë për të vazhduar paralelisht me të.
Amanda thotë se shumë menaxherë social ndajnë këtë ndjenjë.
“Edhe menaxherët me përvojë të mediave sociale e gjejnë veten të mbërthyer dhe ata priren t’u drejtohen kolegëve për të zhvilluar aftësitë e tyre,” thotë ajo. “Në fillim të karrierës sime kam punuar nën menaxherë të mirëfilltë, të cilët nuk e kuptonin realisht shoqërinë… ata nuk mund të më mësonin më shumë nga sa dija.”
Sipas Brayden Cohen, drejtuesi i marketingut social dhe avokimit të Hootsuite, kjo është pikërisht arsyeja pse shumë menaxherë socialë priren ta gjejnë veten të mbështetur tek njëri-tjetri.
“Unë jam ende shumë i befasuar se sa shumë ka për të mësuar rreth mediave sociale – edhe në një vend si Hootsuite ku ekipi ynë është fjalë për fjalë në krye të industrisë,” pasqyroi ai. “Jemi pesë prej nesh, që është shumë më e madhe se shumica e ekipeve sociale. Dhe ka ende shumë gjëra që ne po i mësojmë vazhdimisht nga njëri-tjetri.”
Gjeni ekuilibrin midis të mësuarit nga kolegët dhe edukimit privat
Ndërsa mundësitë e trajnimit dhe edukimit mund të mbeten prapa inovacionit, në fund të fundit edukimi profesional i marketingut nuk është “aspak i panevojshëm”. Në fakt, refuzimi i edukimit profesional në qarqet e marketingut mund të jetë një nga arsyet kryesore që efektiviteti i marketingut është në rënie.
Ashtu si me çdo disiplinë, arsimi i lartë mund të ndihmojë menaxherët e mediave sociale të ndërtojnë një themel të fortë. Megjithatë, duke pasur parasysh që marketingu i mediave sociale po ndryshon kaq shpejt si një disiplinë, menaxherët që punojnë në mediat sociale do të duhet në mënyrë të pashmangshme të plotësojnë boshllëqet në grupet e tyre të aftësive ndërsa përparojnë në karrierën e tyre. Për ta bërë këtë, është e rëndësishme të mbështeteni te kolegët dhe mentorët.
Ose, siç shprehet Eileen Kwok, Koordinatore e Marketingut Social në Hootsuite, “Gjëja më e rëndësishme për menaxherët social është të qëndrojnë të adaptueshëm dhe të vëmendshëm… i adaptueshëm me mënyrën se si po ndryshon industria. Dhe i vëmendshëm ndaj asaj që liderët në marketingun social po bëjnë për të qëndruar përpara kurbës.”
A kanë vërtet nevojë menaxherët e mediave sociale për një diplomë? Kjo varet nga çdo menaxher individual. Pyetja më e mirë që menaxherët e mediave sociale t’i bëjnë vetes është se çfarë lloj aftësish duhet të ndërtojnë tani dhe ku mund të shkojnë për t’i ndërtuar ato?
Burimi: Hootsuite